VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf I, II, III, Jetta en Vento
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door Bluepower
#798625
Kun je bij deze setup dan nog wat bijregelen met de CO-potmeter(net zoals bij een G60), om bv op die manier door de APK te kunnen komen(ook met 4-gasmeting)??
En wat is het verwachte vermogen op een KR met zo'n chip van je, Jeroen?
Gebruikersavatar
door VeeWee16v
#798635
Je wilde het me zeker besparen, dat verhaal van die plussen... ;-) Want dat wist ik niet... Gelukkig heb ik dat deel niet zelf aangesloten, maar ik zal nog wel even iemand er op aan spreken... :-)

Maar inderdaad, DIGI-1 Rulez en het ziet er vetter uit da DIGI-2! Hij is echt wel sneller qua optrekken enzo. Het lijkt tevens alsof hij veel sneller in toeren klimt. Verder zit er nu een turbofluit bij op het moment dat je gas geeft en los laat... Klinkt gaaf maar ik denk valse lucht :-)

Morgen maar eens even kijken...
door Bluepower
#798637
En dan ook ff een lading foto's maken hè :D
Gebruikersavatar
door VeeWee16v
#798642
Zal eens kijken of ik m'n toestel kan vinden :D
door Bluepower
#799368
Toestel gevonden??
Gebruikersavatar
door VeeWee16v
#799540
Toestel wel gevonden maar de kaart is harstikke vol. :mrgreen: Maar dat is een smoesje, nog geen tijd gehad.

Vrijdag wordt er nog even geprutst en zal dan wat foto's maken en ze dit weekend ergens plaatsen zodra ik weet hoe dat werkt :?
door Bluepower
#799569
kunt ze op mijnalbum.nl zetten, en de link hier plaatsen...
door Bluepower
#801145
Vrijdag is bijna voorbij(iig al een tijdje donker buiten) dus kom maar op met de foto's...

Trouwens ander vraagje: topic gaat over een KR/PL, maar hoe zit het met 9A blokken?(2.0 16v)
kunnen die op een zelfde methode worden omgebouwd naar digi-1, en welke vermogensstijgingen zijn er dan met dit blok te verwachten?? Jeroen of Frankie die hier iets zinnigs over kunnen zeggen?
Gebruikersavatar
door VeeWee16v
#801466
Ja, was te laat terug vrijdag van het uitbouwen van een G60 draadboom... Maar heb wel een filmpje gemaakt. Het geluid komt niet helemaal overeen met de werkelijkheid maar toch... Het klinkt al aardig. Nu de komende weken de draadboom en zekeringkast vervangen en dan is hij vast wel een keertje clean...

http://www.youtube.com/watch?v=QDfmbgGfVck
Gebruikersavatar
door TCD
#802749
Is er al wat bekent over vermogenswinst?

Hier 2 foto's.
Afbeelding
Afbeelding
door Bluepower
#802751
Netjes! Waar heb je die bandklemmen vandaan?
En kun je de buis waar de CO-potmeter inzit nog draaien, zodat de potmeter uit het zicht komt(lijkt me iets netter nl)?
En wanneer ga je op de bank ermee??
Gebruikersavatar
door TCD
#802763
Bluepower schreef:Netjes! Waar heb je die bandklemmen vandaan?
En kun je de buis waar de CO-potmeter inzit nog draaien, zodat de potmeter uit het zicht komt(lijkt me iets netter nl)?
En wanneer ga je op de bank ermee??
Hoho, dit heb ik niet gedaan, ik had een keer geinfomeerd naar een auto met dit erop, maar ik heb hem niet gekocht.

Ik heb deze foto's toen gekregen via de mail.
door Bluepower
#802800
en waar blijven jouw foto's dan???
weekend is bijna voorbij hè.... ;)
Gebruikersavatar
door VeeWee16v
#803025
ff snel een fotootje... De draadboom gaat er weer helemaal uit aangezien die van de complete G60 er nu in moet. En twee motorkabelbomen is wat overdreven :D Ook zijn mijn gepolijste dynamo en koudestartinjectorsteuntje onderweg. Van de zomer moet het zaakje klaar zijn dus ik heb nog ff. Nu gaat ie weer op stal.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-TDSLAKTZ.jpg

Verder moet je het doen met het filmpje en dit... succes.
Raam maakt een vreemd geluid

... als je een vreemd geluid hoort wanneer het r[…]

Polo 2016 start niet

Een dergelijke fout vindt jij niks bijzonders? Li[…]

Om er nog even op terug te komen; Er zaten bij mij[…]

Wie heeft interesse voor overname 4 velgen met ban[…]

Je hebt een foutcode, dus die zoek je op de websit[…]

Sleutel niet herkend

Nou, de kogel is door de kerk en het euvel is opge[…]

Ik heb contact opgenomen met Vw PON en dit is het […]

Zelf de auto uitgelezen en de auto geeft aan dat h[…]