VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Gespotte VW's of VWForum leden
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Erik-Jan
#2165827
Vandaag op de A28...
vrij lange tijd een lage zilver kleurige Bora achter me gehad, kenteken begint met 47-XX-XX
Stickers op de achterruit, o.a. Air ride is for...
Donker hart velgen met gepolijste rand.
Vrouwelijke bestuurder...
Ik reed in de Ibiza met blauwe accenten, tot afslag Tynaarlo achter me gereden ;)

iemand van hier?
Gebruikersavatar
door Erik-Jan
#2182908
meerdere keren,
Lage Zilverkleurige Bora, embleemloze zwarte grill voor.
N381, tussen Beilen-Noord en Hoogersmilde...

Steek netjes mijn hand op, Zwarte Seat Ibiza met Blauwe accenten... :tu:
#2194643
Vanmiddag bij een tankstation in hoogeveen een rode mk2 met zwatre motorkap en voorschermen. En die zelfde middag nog een leuke jette op de rotonde in hoogeveen tegen gekomen.
Gebruikersavatar
door da_vwfreak
#2194654
Die rode Mk2 spot ik wel eens vaker. Vrijdagmiddag (geloof ik) nog een zwarte Golf 5 gespot op het hollandscheveld opgaande. Goed laag. Zag er goed uit :tu:
door C-BBS
#2201051
Havelte ;
Vanavond een Polo 6N in dat groene kleurtje gespot. Met wielen met een zwart hart en gepolijste randjes. :tu: Uiteraard vriendelijk begroet :tu:
#2201689
Gister avond rond half 10 ben ik er ff uit gereden door een zwarte caddy 1 in meppel bij de stoplichten.
Iemand toevallig een idee wat daar in ligt want hij ging best rap met een hoop zwarte rook :P
Gebruikersavatar
door RoelM
#2205128
In Assen bij Century eergister rond half 6 een grijs achtige Golf 2 op volgens mij verbreed staal maar kon ook gewoon staal zijn. Eigenaar liep net naar zn auto en stak nog een duim op naar mij! Zag het net te laat maar mn vriendin zei het.
Gebruikersavatar
door RiootjeTDI
#2205168
RoelM schreef:In Assen bij Century eergister rond half 6 een grijs achtige Golf 2 op volgens mij verbreed staal maar kon ook gewoon staal zijn. Eigenaar liep net naar zn auto en stak nog een duim op naar mij! Zag het net te laat maar mn vriendin zei het.
Is Gerben, is daar werkzaam.
Gebruikersavatar
door RoelM
#2205183
jij bedoelt die gerben met die grijze mk2 met helemaal rode achterlichten op verbreed staal en goed laag ?

dat was hem niet. stond hoger en gewoon grijs staal.
Gebruikersavatar
door Arnow
#2205365
RoelM schreef:In Assen bij Century eergister rond half 6 een grijs achtige Golf 2 op volgens mij verbreed staal maar kon ook gewoon staal zijn. Eigenaar liep net naar zn auto en stak nog een duim op naar mij! Zag het net te laat maar mn vriendin zei het.
Ik ben toen wel in Assen geweest, deze mischien?
Bijlagen:
IMG_20120616_184748.jpg
IMG_20120616_184748.jpg (781.56 KiB) 8465 keer bekeken
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 9

Denk dat het linkje net wat anders beschrijft. Bij[…]

Nieuwe firmware 1969 Golf 8

Deze kan geupdate worden naar 1969 geen enkel pr[…]

Had jij een oplossing? Ik heb een soortgelijk prob[…]

... dat gaat de dealer alleen oplossen door je led[…]

Relais voor groot-licht ?

Ben ook wel benieuwd hoe het er nu voorstaat. Kun […]

waarde bepaling

Beetje rondkijken op de websites waar ze auto's te[…]

Heb het op de + en - polen gezet.

Lane assist pas bij 80km/h?

dat gaat zeker niet veranderend :-) de auto produc[…]