VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Stel hier jezelf en je Skoda aan de andere leden voor
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door erwinvts
#2054914
Vorige week velgen gehaald, moest alleen nog een andere maat band op. Dus vandaag nieuwe banden laten monteren.
Gelijk even uitlaten lijnen moest nog gebeuren na het plaatsen van de schroefset.
Een hele verbetering de velgen en schroefset, zou anders echt een suffe auto zijn.

Afbeelding
Gebruikersavatar
door Meller
#2055610
erwinvts schreef:Vorige week velgen gehaald, moest alleen nog een andere maat band op. Dus vandaag nieuwe banden laten monteren.
Gelijk even uitlaten lijnen moest nog gebeuren na het plaatsen van de schroefset.
Een hele verbetering de velgen en schroefset, zou anders echt een suffe auto zijn.

Afbeelding
De afbeelding is niet te zien voor mensen die niet op Skodaforum kunnen volgens mij.. ik zie m in ieder geval niet :(

ben wel benieuwd overigens :mrgreen:
door erwinvts
#2055968
Ja klopt had deze foto,s via het skodaforum geupload. Volgende keer maar gelijk via mijn album doen, Erik bedankt voor het fixen van de foto,s.

De maat is 195/40R17
De trekhaak blijft erop ik gebruik hem teveel, de antenne is een goed idee zie nu pas eigenlijk hoe lang dat hij is.
Gebruikersavatar
door Pondjaby
#2058879
ziet er goed uit.... wat was dat een vervelend gedoe zeg... die velgen toen der tijd polijsten....
ik heb ze nadat ze klaar waren verkocht aan de jongen waar jij ze van over hebt genomen

ziet er dik uit onder de fabia :tu:

Beste Martijvoi, Bedankt voor je tips en adviezen.[…]

Heb van de week de auto weggebracht voor een servi[…]

Ik heb vergeten aan te geven dat problemen weg war[…]

Car play /android/radio /navi

Hallo mensen,ik vraag mij af welke Car play /andro[…]

Hallo allen! Ik heb een leuke golf 3 voor mijn vr[…]

2.0 tdi loopt slecht

Beste mensen, Ik zit met het volgende probleem met[…]

P0251 code Seat sdi uit 2007-2008

Kan iemand me misschien helpen met het aansluitsch[…]

Jah dat had ik al geprobeerd om te wissen maar zon[…]