VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#1978447
Mijn cabrio begint op 3 cilinders te lopen met veel geknal wanneer hij op bedrijfs temp is en slaat dan direct af en je krijgt hem dan ook niet meer gestart.

Maar als je 10 minuten wacht loopt hij wel weer even, en dan begint het verhaal weer opnieuw..

Kan iemand me op weg helpen waar ik moet beginnen met zoeken??
#1978739
Arjan,

Ligt een beetje eraan welke motor erin ligt, maar zoek het in de ontsteking! ( Hall-gever )

Kijk maar eens op het moment dat hij niet meer aanslaat, dan zul je ook geen vonk op de bougies meer hebben.

Gr Stefan
#1979805
Het gaat om een dx blok.

Vanmorgen de ontsteking vervangen voor een andere en ook de benzine relais want die was ook niet al te best, maar nu loopt hij helemaal niet meer.

Zal wel niet meer op tijd lopen,maar daar heb ik totaal geen verstand van. :SCRATCH:

Iemand in de buurt van Almelo die voor een kleine vergoeding de ontseking eens zou willen afstellen.
#1980489
Meestal is dit een ontstekings probleem.

Maar je moet je aan 10 dingen tegelijk beginnen, anders vind je het probleem alsmaar lastiger..

Kijk eens, of laat even controleren of de bougie's nog vonken, zo ja, stel de ontsteking af en kijk of hij loopt.

Zet gelijk even je brandstof pomp relai terug, welke heb je vervangen ? Nr 67 / 167 ?

Heb je ook de bougiekabels uit de verdeelkap getrokken ? Zo ja, heb je deze ook weer in de JUISTE volgorde erop gedrukt ?
Verhelpen vals olie druk probleem

Wie kan mij nog tips geven? Ik heb een T3 1.9 ben[…]

Software versie 3.5

Heb ook een email ontvangen dat 3.7 er aan komt vo[…]

RNS510 vraag

Update van de RNS is inmiddels gelukt. Was even wa[…]

We hebben nu 3x gehad dat de ventilatie niet doork[…]

OTA update 3.7

Ja, naar aanleiding van dezelfde mail had ik dit i[…]

Lekstroom

Of de meter vast aansluiten en de bekabeling tusse[…]

Ik herken het wat je schrijft. Elke dag sinds ze d[…]

Hoi allen. Deze week de update naar 3.7 gehad voor[…]