VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Gespotte VW's of VWForum leden
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Ferdyst
#2556335
Gisteravond boertje nog gespot op de boule!
Ik hoorde je al van een eind aankomen want volgens mij was je lekker aan t touren :tu:
Gebruikersavatar
door Boertje
#2559309
Ferdyst schreef:Gisteravond boertje nog gespot op de boule!
Ik hoorde je al van een eind aankomen want volgens mij was je lekker aan t touren :tu:
Beetje late reactie...Maar heb jou Golf toen ook zien staan! Zag er goed uit, lekker laag!
Jij zat vast op een terrasje? Toerde lekker in zijn twee, to slow voor zijn drie ha ha ;)
Jammer dat mijn bak ook wat geluid maakt laatste tijd, nog steeds niks aan gedaan. Eerst vakantie 8)
Gebruikersavatar
door Hofman
#2560440
Ferdy gisteravond gespot bij het kruispunt Sloeweg/koudekerkseweg / Murre. Reed zelf in een grijze T5.
Gebruikersavatar
door Hofman
#2577026
Zojuist bij de AH XL een Up! op 17'' BBS zien staan.
Gebruikersavatar
door RicoVr6
#2581901
Goed plan patrick. Alleen toch jammer dat je mij nou al voor de 2de keer niet herkent in de vrachtwagen ;)

P.s. dat wordt je topic maar weer eens updaten :mrgreen:
Gebruikersavatar
door Ferdyst
#2582056
Daarnet bij de mediamarkt in Middelburg een donkerblauwe mk1 cabbie op modernlines gespot en op het viaduct bij de Albert Heijn in de stad in Middelburg reed een mk3 op witte 15 inch wielen met wat delen onder de stickerbomb!
Gebruikersavatar
door RicoVr6
#2582061
We reden net nog bijna achter een rode verlaagde 5. Zou zelf geen rode auto willen maar deze was wel erg dik :mrgreen:
Gebruikersavatar
door Hofman
#2582201
Ferdy en Deveron tijdje geleden alweer gespot bij de rotondes bij de Shell in Vlissingen. Vanmiddag vanuit R'dam over de A16 nog een bruine A4 B7 met Belgische platen en kean-suspension sticker gespot, lag goed laag!
Gebruikersavatar
door Hofman
#2584577
Ferdyst schreef:Dat kan goed kloppen dustin!
Hoe is t met jouw mk4 dan?
Status Mk4 is onveranderd, staat nog steeds droog in de garage. Vrijwel geen tijd voor de Golf, zit nu doordeweeks in R'dam. Waarschijnlijk op de zondagen er aan werken. In de tussentijd hobbel ik in van alles en nog wat :tu:
door marisjwz
#2593637
Vanmiddag rond half 5?? vanaf de boulevard tot halverwege nieuwe vlissingseweg achter/naast een donkerpaarse vento gereden. Ik in witte mk1 met dakrek. Iemand van hier? :)
  • 1
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • 71
Welke android radio?

Hoi iedereen, ik ben nieuw op VWForum. Ik heb een […]

P068400 slechte 1e start

Beste allemaal, Bij de eerste start duurt het 4/5[…]

... onderdelen bij garage zijn vrijwel altijd duur[…]

VW app of WE connect

Goedenavond samen, sind enkele dagen rij ik in ee[…]

Op remreiniger start die ook niet enigste wat die […]

beste kenners, ik heb een golf 4 1.6 benzine uit […]

de suggesties van @vwbasm ook opgevolgd? Lees […]

Volgens tekening is het de eerste stekker alleen […]