VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#1889956
Hallo allemaal

ik heb sinds afgelopen donderdagavond eigenlijk last van een te snelle knipperlicht aan de rechterkant (passagierszijde)
Afgelopen donderdag werd distributieriem vervangen, maar volgens mij had de beste man (collega op werk) de accupolen losgehad..aangezien de klok niet meer op tijd stond etc.. misschien dat dit ermee te maken heeft..

heb volgende nagekeken.. lampjes zijn goed.. wanneer ik de lampje rechtsvoor (bumper) loshaal knippert ie nog steeds snel.. ook zijkantknipperlicht in de rechterscherm is denk ik goed, want lampje doet t en wanneer ik deze loshaal verandert er niks aan tempo.. wanneer ik echter de stekker uit de fittingplaat haal uit de achterlicht rechtsachter gaat t knipperen tempootje omhoog..

ik zit te twijfelen of die knipperlichtrelais wel goed is.. maar aan andere kant knippert het zooitje wel alleen veel te snel haha :)

uiteraard gok ik op massa probleem.. en jah..is gewoon irritant


iemand die me in goede richting kan sturen? heb hier wel een vraagbak voor golf III maar word er niet veel wijzer van :oops:

mvg
Laatst gewijzigd door debeljuco_053 op 02 okt 2011 20:58, 1 keer totaal gewijzigd.
#1890013
lampje rechtsvoor was kapot.. hele unit was vol met water.. heb deze toen losgehaald, maar heeft niks geholpen.. daarna een lampje in gedaan met ander vermogen, 5 watt ipv 21.. nog steeds niks :(

och mann was was könnte das Problem sein
#1890018
Die 5 watt lamp is veel te zwak voor je knipperlicht, 21 Watt hoort erin en zal hij ook normaal knipperen..Dit is 9 van de 10x een teken van een verkeerde of kapotte lamp, al valt de laatste hier af.

Wissel anders voor de flauwekul eens even de lichten van links naar rechts.

Achter zit er ook 21 Watt in neem ik aan ? 8)

Mach das einfach Mannie, dan ist Uwe auch wieder fro.. :lol:
#1890938
vandaag heb ik in de knipperlicht rechtsvoor een lampje ingezet met juiste vermogen, namelijk 21 watt.. en licht knipperde in juiste tempo weer.. pffieuw gelukkig haha!

bedankt voor hulp! :tu:
RNS510 vraag

Update van de RNS is inmiddels gelukt. Was even wa[…]

Software versie 3.5

Momenteel wordt voor de ID.4 1st software versie 3[…]

We hebben nu 3x gehad dat de ventilatie niet doork[…]

OTA update 3.7

Ja, naar aanleiding van dezelfde mail had ik dit i[…]

Lekstroom

Of de meter vast aansluiten en de bekabeling tusse[…]

Ik herken het wat je schrijft. Elke dag sinds ze d[…]

Hoi allen. Deze week de update naar 3.7 gehad voor[…]

uitlezen en diagnose

"laten uitlezen met OBD"... dat is wel e[…]