Uhmm..
Je moet het plastic kapje even los halen achterop de dynamo, zit met een 3 schroefjes vast als het goed is, dan zie je de spannings regelaar zitten, je hebt her en der nog wat verschil erin en Valeo heeft ze vaker geintegreerd, dan zit 'even los halen' er niet in want dan moet hij uit elkaar, de koolborstels zijn normaal min 1 a 1,5 cm lang, zie je nog amper wat, dan maken ze waarschijnlijk niet goed contact meer..
De sleepring ( waar de koolborstels tegenaan lopen ) moet ook niet erg ingelopen zijn en je mag op het koper geen 'zwarte sporen' zien, anders zijn deze ook versleten.
Hier zie je dat zwarte kapje die eraf moet :
Hier een model waar dat kapje niet op zit en je gelijk de regelaar ziet zitten ( naast peilstok )
Had meerdere foto's maar vind ze zo snel even niet meer..
Golf 2 R32 BUB '85
Golf 2 1.9 ARL TDI '83 202PK 481NM WMI
Golf 2 VRT 420PK 600NM
Audi RS6 Performance 741PK 1064NM
www.ecu-solutions.com
https://www.facebook.com/groups/312765538928730/