- 25 aug 2011 13:43
#1857049
Wat is VerrassendŠkoda?
VerrassendŠkoda is het nieuwe loyaliteitsprogramma van Škoda Nederland, waarmee buitengewoon veel voordeel is te behalen. Deelname is geheel gratis en verplicht je tot niets, maar geeft je wel exclusief toegang tot veel privileges. Alle voordelen van VerrassendŠkoda vind je op de startpagina van http://www.verrassendskoda.nl.
Kan ik ook lid worden van VerrassendŠkoda als ik geen e-mailadres heb?
Nee, voor inschrijving op http://www.verrassendskoda.nl voor ons loyaliteitsprogramma is het wel noodzakelijk dat je een e-mailadres hebt. Maak bijvoorbeeld een e-mailaccount aan via een van de vele aanbieders (gratis e-mailadressen kun je o.a. verkrijgen via Gmail, Hotmail e.d.).
Ik wil lid worden van VerrassendŠkoda, maar ik heb geen Škoda. Kan dat?
Dat kan! Leuk dat je op de hoogte wilt blijven van alle ontwikkelingen en aanbiedingen binnen Škoda. Als je je e-mailadres opgeeft, ontvang je maandelijks onze nieuwsbrief.
Ik heb me aangemeld voor VerrassendŠkoda, maar nog geen pasje ontvangen. Wat nu?
Je ontvangt ongeveer 3 weken na aanmelding via de post een lidmaatschapspasje. Het kan echter gebeuren dat, bijvoorbeeld door een typefout in het adres of kenteken, het pasje niet verstuurd kan worden. Controleer daarom op http://www.verrassendskoda.nl je gegevens en pas deze zo nodig aan. Stuur vervolgens een e-mail naar info@verrassendskoda.nl met daarin de juiste naam, adres en kenteken, en wij sturen het pasje alsnog zo spoedig mogelijk op.
De gegevens op mijn VerrassendŠkoda-pasje kloppen niet. Wat nu?
Allereerst excuses dat je gegevens niet kloppen. Je kunt per e-mail via info@skoda.nl doorgeven welke gegevens niet juist zijn. Wij passen dit dan zo spoedig mogelijk aan en sturen je een nieuw pasje.
Ik ben mijn VerrassendŠkoda-pasje kwijt. Wat moet ik nu doen?
Je kunt contact opnemen met onze Klantenservice via info@skoda.nl of 0800-283 44 63.
Ik wil mijn adresgegevens aanpassen voor VerrassendŠkoda. Hoe doe ik dat?
Dit kan via je 'persoonlijke pagina' op http://www.verrassendskoda.nl.
Ik heb een nieuwe Škoda gekocht, maar was al VerrassendŠkoda-lid. Hoe pas ik dit aan?
Meld jezelf opnieuw aan op http://www.verrassendskoda.nl met je nieuwe kenteken. De gegevens achter het oude kenteken worden automatisch verwijderd.
De APK-datum op mijn persoonlijke VerrassendŠkoda-pagina klopt niet. Wat nu?
Uiterlijk twee weken na de uitvoering van de APK zal de datum automatisch aangepast worden. Neem bij vragen contact op via info@skoda.nl.
Hoe wijzig ik mijn autogegevens op mijn persoonlijke VerrassendŠkoda-pagina?
Je kunt dit niet zelf wijzigen. Wij vinden het natuurlijk belangrijk dat alle gegevens juist zijn en passen het graag voor je aan. Stuur daarom een mail naar info@skoda.nl, en wij maken het voor je in orde.
VerrassendŠkoda is het nieuwe loyaliteitsprogramma van Škoda Nederland, waarmee buitengewoon veel voordeel is te behalen. Deelname is geheel gratis en verplicht je tot niets, maar geeft je wel exclusief toegang tot veel privileges. Alle voordelen van VerrassendŠkoda vind je op de startpagina van http://www.verrassendskoda.nl.
Kan ik ook lid worden van VerrassendŠkoda als ik geen e-mailadres heb?
Nee, voor inschrijving op http://www.verrassendskoda.nl voor ons loyaliteitsprogramma is het wel noodzakelijk dat je een e-mailadres hebt. Maak bijvoorbeeld een e-mailaccount aan via een van de vele aanbieders (gratis e-mailadressen kun je o.a. verkrijgen via Gmail, Hotmail e.d.).
Ik wil lid worden van VerrassendŠkoda, maar ik heb geen Škoda. Kan dat?
Dat kan! Leuk dat je op de hoogte wilt blijven van alle ontwikkelingen en aanbiedingen binnen Škoda. Als je je e-mailadres opgeeft, ontvang je maandelijks onze nieuwsbrief.
Ik heb me aangemeld voor VerrassendŠkoda, maar nog geen pasje ontvangen. Wat nu?
Je ontvangt ongeveer 3 weken na aanmelding via de post een lidmaatschapspasje. Het kan echter gebeuren dat, bijvoorbeeld door een typefout in het adres of kenteken, het pasje niet verstuurd kan worden. Controleer daarom op http://www.verrassendskoda.nl je gegevens en pas deze zo nodig aan. Stuur vervolgens een e-mail naar info@verrassendskoda.nl met daarin de juiste naam, adres en kenteken, en wij sturen het pasje alsnog zo spoedig mogelijk op.
De gegevens op mijn VerrassendŠkoda-pasje kloppen niet. Wat nu?
Allereerst excuses dat je gegevens niet kloppen. Je kunt per e-mail via info@skoda.nl doorgeven welke gegevens niet juist zijn. Wij passen dit dan zo spoedig mogelijk aan en sturen je een nieuw pasje.
Ik ben mijn VerrassendŠkoda-pasje kwijt. Wat moet ik nu doen?
Je kunt contact opnemen met onze Klantenservice via info@skoda.nl of 0800-283 44 63.
Ik wil mijn adresgegevens aanpassen voor VerrassendŠkoda. Hoe doe ik dat?
Dit kan via je 'persoonlijke pagina' op http://www.verrassendskoda.nl.
Ik heb een nieuwe Škoda gekocht, maar was al VerrassendŠkoda-lid. Hoe pas ik dit aan?
Meld jezelf opnieuw aan op http://www.verrassendskoda.nl met je nieuwe kenteken. De gegevens achter het oude kenteken worden automatisch verwijderd.
De APK-datum op mijn persoonlijke VerrassendŠkoda-pagina klopt niet. Wat nu?
Uiterlijk twee weken na de uitvoering van de APK zal de datum automatisch aangepast worden. Neem bij vragen contact op via info@skoda.nl.
Hoe wijzig ik mijn autogegevens op mijn persoonlijke VerrassendŠkoda-pagina?
Je kunt dit niet zelf wijzigen. Wij vinden het natuurlijk belangrijk dat alle gegevens juist zijn en passen het graag voor je aan. Stuur daarom een mail naar info@skoda.nl, en wij maken het voor je in orde.