VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Tuning en Styling van Scirocco, Corrado, EOS & Beetle.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2511016
je kan de kabels eruit trekken dan heb je 2 lange pinnen ( mannetje). Deze kan je aansluiten op de + en - van de xenon.
Tip: koop een weerstand kabel waarbij je direct stroom van de accu kan aansluiten. dit voorkomt het knipperen van je xenon.
door Fritsdeblitz
#2511035
En zelfs alle weerstanden werken niet goed drama verhaal .

Phillips maakt goede lampen geen xenon maar geven wel een flinke tiet licht :tu:


En Google maar eens goed wat een xenon set kan slopen aan je auto voor je verder gaat


Weet dat ik het ook wou kopen en toen ik las wat voor ellende er van kan komen heb ik het gelaten voor wat het is :mrgreen:
#2511047
Fritsdeblitz schreef:En zelfs alle weerstanden werken niet goed drama verhaal .

Phillips maakt goede lampen geen xenon maar geven wel een flinke tiet licht :tu:


En Google maar eens goed wat een xenon set kan slopen aan je auto voor je verder gaat


Weet dat ik het ook wou kopen en toen ik las wat voor ellende er van kan komen heb ik het gelaten voor wat het is :mrgreen:
Gewoon geen goedkope troep kopen. Ik heb een set die 80,- had gekost en die zit er bij mijn passat 3c al 2 jaar in zonder problemen. In de belasten zit een weerstand al ingebouwd on zo storingen te voorkomen.
door Fritsdeblitz
#2511055
Geef de naam van je set anders misschien zijn er mensen mee geholpen


Vertel allen wat ik er over heb gelezen en ik was er klaar mee .


Maar als er wel een goed set is wat zonder ellende werkt zou dat alleen maar fijn zijn :tu:

zoals werd voorgedaan in het filmpje waar je zelf […]

Splendid gays mens in your town Comely gays

Golf 5 aircoprobleem

Hallo iedereen, mijn zoon bezit een 2004 Golf 5 me[…]

Exquisite gays in your city

Outasight gays in your town Stunner gays mans

Heb van de week de auto weggebracht voor een servi[…]

Ik heb vergeten aan te geven dat problemen weg war[…]

Car play /android/radio /navi

Hallo mensen,ik vraag mij af welke Car play /andro[…]