VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Stel hier jezelf en je Skoda aan de andere leden voor
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2330898
Zo KW streetcomfort eronder en wat rijd dat stukken beter zeg :thumb: zeker een aanrader als je wat lager wilt maar toch comfortabel wilt blijven. De andere set voldeed toch niet aan onze wensen

Moet nog even goed foto's maken om te kijken hoe hij kwa hoogte uit komt maar zal niet veel schelen met de Eibach set die eronder weg is gegaan.

Afbeelding

Afbeelding

Ik moet er aan geloven en heb dan ook een ombouwset geplaatst:

G60 228mm Single Mass Flywheel
SACHS VR6 Clutch Disc
SACHS VR6 Pressure Plate
SACHS Release Bearing
VW Flywheel and Pressure Plate Bolts

in Engeland. daar konden ze hier niet aan tippen kwa prijs met hier :mrgreen:

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Antera op 07 feb 2013 20:03, 2 keer totaal gewijzigd.
#2335360
Ow zo mogge... Mn schermen op mn werk staan wat donkerder, nu de zon ff weg is hahahahaha

bedankt heur ! :LOL: :tu:

(ps bluepower, niet zo haten he :mrgreen: Dat er ergens een naam op staat wil niet zeggen dat het meteen daar gekocht is.. )
#2335781
mano schreef:Ow zo mogge... Mn schermen op mn werk staan wat donkerder, nu de zon ff weg is hahahahaha

bedankt heur ! :LOL: :tu:

(ps bluepower, niet zo haten he :mrgreen: Dat er ergens een naam op staat wil niet zeggen dat het meteen daar gekocht is.. )
:tu:
#2335795
Sorry, was zeker niet zo bedoeld!!!! had de A per ongeluk ook als hoofdletter getyped...
Maar zoals de set beschreven werd dacht ik ook direct aan DSD
#2424988
Vandaag was het dan zover.

Groen is het niet geworden omdat deze helaas nergens te vinden was in hittebestendig tot 500 Graden. daarom dus maar rood gebleven

Na het samen met dennis eens bekeken te hebben is het mogelijk om het Vmaxx logo te verwijderen. Daarna eventueel zelf te customizen. Ze zitten eronder en vandaag even 200Km in gereden en daarna de diverse testen uitgevoerd.

Vol in de ankers en veelvuldig achter elkaar zwaar belasten. Diverse gekke dingen ermee gedaan en moet zeggen. Ze voldoen 100% aan de verwachtingen en gaven geen krimp. Me maag was goed voelbaar waar deze zich bevind in het lichaam bij de diverse heftige remacties. De vertraging is zeer groot. Met 120 vol in de ankers tegen de abs aan. Stond de RS zeker de helft van de oude remweg al stil. Helaas geen meters gemeten :angel:

Ik zal met de tijd de remmen zeker in de gaten houden en up to date houden.

Mocht je eventueel interesse hebben je weet me te vinden. Ze kunnen in een andere kleur gespoten worden en eventueel een logo naar wens wat leverbaar is en dat met behoud van de garantie zolang de klauw niet geheel uit elkaar gehaald word.

ff pickies:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
#2425265
Schippersss schreef:Die remmen zijn toch tot 200pk? Of komt dat niet zo krap.

Waar staat dat??

Nee hoor ze worden ook voor de S3/ 6 GTI enz geleverd en die heeft er toch een stukje meer :tu:
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11

Kachelradiateur zit nu waarschijnlijk verstopt, is[…]

Beste leden, ik ben nieuw hier, ik heb sinds kort […]

Auto onlock functie werkt niet.

Kan iemand me het volgende uitleggen waar de probl[…]

Knipperende alarmlichten

Is er iemand bekend met het volgende probleem: De […]

ff voorstellen

Hoi iedereen. Ik zal me even voorstellen. Ik ben […]

Airco lijkt niet te koelen

Even een update van het weekend de airco laten con[…]

Ongevalsdata en blokkering ID3

In mijn Id3 heb ik ,na voorschade, de airbags verv[…]

Tiguan dashboard lampjes

Dank voor uw uitleg de huidige garage zei dat mn […]