VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene Porsche Tuning & Styling topics
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#1557503
Dit draadje had ik niet eerder ontdekt, gou de mijne der ookeens bijzetten van hoe het begon tot nu


[url=http://imageshack.us:2n0csx6b]Afbeelding[/url]

Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

dit was het eerste eindresultaat

grtz geert
Laatst gewijzigd door terrum op 25 dec 2010 10:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door MarcRS4
#1557538
Knappe bak Geert,niet meteen mijn keuze dat wit maar respect voor de P.

:tu:
Gebruikersavatar
door hannuz
#1558668
gruwels wat een dikke bak! :tu:
Gebruikersavatar
door terrum
#1609511
De 993 is ondertussen een nieuw baasje gevonden en is vervangen door deze iets subtielere maar zeker niet minderwaardige versie

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

ondertussen zijn we hier ook al lichte modificaties aan het uitvoeren
zoals je wel verwachten kan zal ook hier weer gewerkt worden met carbon en voor het contrast zijn we dit keer gegaan voor silver carbon en het stuurwiel is al onderweg van bij Gemùbala in de states
Afbeelding
Afbeelding

zilverkleurige hardtop mocht ook niet ontbreken
Afbeelding

't is nog niet veel maar men moet ergens beginnen hé
Gebruikersavatar
door terrum
#1609526
Vandaag voor den eerste keer de Porsche ne keer uit de garage gehaald(voor mijne kerstmis zeker) en direct ne keer een fotoke genomen met den hardtop, I love it

Afbeelding
Afbeelding

grtz Geert
#1681071
De velgen ne keer gepast nu den auto een beetje lager staat, maar iets in mij is niet helemaal overtuigd, volgens mij moeten ze verder naar buiten komen, zeker achteraan of den achterste moet bredere boorden krijgen, ik weet het niet,verdoeme niet gemakkelijk :unsure:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Grtz Geert

Wagen is ondertussen al een beetje verlaagd , silvercarbon is afgevoerd e, stuur, schakelpook en handrem zijn al in de zwarte carbon
Sportstoelen uit een GT3RS heb ik klaarstaan, momenteel worden de harde schalen terug in de carbon getrokken
#1681113
dit is nog eens een mooi kado voor jezelf.

ik vind alleen de originele wielen veel mooier.
deze wielen vind ik er goedkoop uitzien bij zo'n stijlvolle auto.

ik heb de witte int echt gezien en die vond ik heel erg dik.
en toch was ie int zwart ook zeer mooi.
#1681178
De wielen zijn dezelfde als op de witte en daar vond ik ze persoonlijk ook beter op staan, ze zouden meer naar buiten moeten komen, misschien de achterste boorden vooraan plaatsen en achteraan een halve inch breder maken maar ik denk eerder in de richting te gaan van een ééndelige BBS motorsport velg met satijn zwart center

De 993 is ook gaande weg tot het eindresultaat gekomen dus we blijven zoeken tot we de juiste configuratie gevonden hebben :E
#1688931
Vandaag nieuw opschrift op de wagen gekleefd, de vorige had net hetzelfde logo maar dan in chrome, ik had graag hetzelde gehad maar dat koste toen €130,- zonder BTW , dat is dus meer dan €50,- per cijfer en dat vond ik der een beetje over, ik ging zachtjes achterover toen ik de rekening kreeg
net hetzelfde logo in zwart is €25,- all in dus is het een zwart geworden deze keer
Afbeelding
Afbeelding

Grtz Geert
#1691363
omdat het bij mij vooral om de details gaat heb ik me gisteren een nieuw dash en nieuwe deurpanelen aangeschaft, niet dat de mijn versleten waren maar ze hadden geen lederen velletje en dat vond ik jammer
de nieuwe onderdelen hebben dus wel een lederen velletje, vele zullen het niet zien maar ik geniet ervan

Afbeelding
Afbeelding

de deurpaneeltjes moet ik nog ophalen

grtz Geert

Beste Martijvoi, Bedankt voor je tips en adviezen.[…]

Heb van de week de auto weggebracht voor een servi[…]

Ik heb vergeten aan te geven dat problemen weg war[…]

Car play /android/radio /navi

Hallo mensen,ik vraag mij af welke Car play /andro[…]

Hallo allen! Ik heb een leuke golf 3 voor mijn vr[…]

2.0 tdi loopt slecht

Beste mensen, Ik zit met het volgende probleem met[…]

P0251 code Seat sdi uit 2007-2008

Kan iemand me misschien helpen met het aansluitsch[…]

Jah dat had ik al geprobeerd om te wissen maar zon[…]