VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Schrijf een goede handleiding en help een ander
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2604141
nette handleiding, zou je de foto's misschien kunnen vernieuwen? dan kan ik deze handleiding gebruiken voor mn ibiza, het halve stuurgedeelte is vrijwel hetzelfde.

alvast bedankt
#2677968
Ik krijg de stuurstang los, maar toch krijg ik het schroefje waar het contactblokje mee vast zit, niet los omdat ik de schroevendraaier niet tussen de stuurstang en het blokje.

Ik denk dus dat ik het met een poulietrekker moet gaan doen.. dat lijkt mij overigens ook altijd de makkelijkste methode, als je maar zo'n ding hebt haha
#2695703
Heb je de stuurstang er helemaal uit? Want ik denk dat je dan het contactslot eraf zou moeten kunnen schuiven.

Ik heb het blokje vandaag bij mijn Golf 2 ook vervangen. Ik kreeg echter de stuurstang er niet uit omdat deze niet recht is maar er een knik in zit. Ik heb toen toch maar besloten het borgringetje aan de bovenkant eraf te halen. Met een paar tikken met een schroevendraaier schoot deze er al af, veel makkelijk dan verwacht. Ik kon toen het contactslot er zo af pakken.. Als deze er af is kom je heel makkelijk bij het schroefje, en ik had me de moeite van het halve dashboard slopen kunnen besparen...
#2701563
Nette handleiding ,ik krijg alleen de sleepring niet goed gemonteerd .
Als ik me stuur draai ,gaat de sleepring mee :oops:
De sleepring draaid moet binnen de 2 nokjes blijven ,lijkt me .
Wat ik ook doe ,kan me stuur niet draaien .sleepring draaid 3/4 rond int stuur
dat lijkt te wienig om het stuur rond te draaien .
#2701582
Ik heb de ring in het stuur laten zitten ,maar als ik die blauwe stekker er aanzet
en het stuur draai ,gaat de stekker en alles mee .
Stuur weer er af ,dan draai ik met die ring in het stuur en kan ik m 3/4 ronddraaien .
Hoe ik me stuur er ook op zet ,die ring draaid niet genoeg .
#2739203
Thanks voor de uitleg.

ik heb alleen 1 probleem bij mijn Polo 6n. Ik heb 't dus wel met poelietrekker gedaan, en nu blijkt dat als ik 't contact slot monteer en er opschuif dan schuift de hele stuurstang naarbinnen.

Ik zie op jou duidelijke foto van de stuurstang dat dit dus mogelijk is.

Nu is de vraag... hoeee de hell ga ik dit voor elkaar krijgen zonder dat die naar binnen schuift? Hij verdwijnt 4 cm waardoor ik 't stuur er niet op krijg als alles erop zit. (dan mis ik 2 cm ofzo)! :SCRATCH: :SCRATCH: :SCRATCH: :SCRATCH:

Geen ervaren sleutelaar die een soortgelijk proble[…]

Nobby knobby gays boys in your town

Alluring gays in your town Pretty gays boys

Car play /android/radio /navi

Xtrons goede ervaring mee. Gebruik ook even de zoe[…]

Geprobeerd, maar nog geen reactie. Was benieuwd […]

zoals werd voorgedaan in het filmpje waar je zelf […]

Golf 5 aircoprobleem

Hallo iedereen, mijn zoon bezit een 2004 Golf 5 me[…]

Heb van de week de auto weggebracht voor een servi[…]