VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
#1516758
Graag iets meer tekst en uitleg wat het probleem is, kun je stationair wel gas geven, wat doet de motor als je het gaspedaal verder intrapt, kun je idd wel schakelen, loopt de motor stationair enz...
#1516760
de auto loopt inderdaad gewoon stationair,als je t gas indrukt dan lijkt ie te haperen,komt dus ook maar heel traag op gang en vervolgens komt ie echt niet boven de 30 km per uur uit.
de toerenteller gaat ook maar heel langzaam omhoog,.
de auto is nagekeken door iemand van de anwb en die vertelde dat er nieuwe bouggies in moesten,evt luchtfilter en nieuwe contactpuntjes..
nou die eerste 2 zijn inderdaad vervangen,maar de contactpuntjes????...blijkt deze auto helemaal niet te hebben(dus anwb meneer :ZZZ: )..
verder wil ik even zeggen dat ik de vriendin ben van de golf-eigenaar,(hij is werken)..en probeer via deze weg dus wat informatie te krijgen..(dus hoop dat ik het in vrouwentaal een beetje duidelijk gemaakt heb)
Laatst gewijzigd door rob64 op 29 sep 2010 14:33, 1 keer totaal gewijzigd.
#1516772
Heb het idee dat er een filter verstopt zit, het benzinefilter of brandstofpomp werkt niet optimaal, kijk of alle bougies met de juiste warmtegraad ook vonken, zit het luchtfilter niet dermate verstopt dat de motor geen of weinig lucht krijgt, bokt de motor bij het gasgeven, staat de ontsteking wel op tijd, en die man van ANWB komt in aanmerking voor een ijskoude douche..contactpunten, zeker iemand uit de vorige eeuw.
RNS510 vraag

Update van de RNS is inmiddels gelukt. Was even wa[…]

Software versie 3.5

Momenteel wordt voor de ID.4 1st software versie 3[…]

We hebben nu 3x gehad dat de ventilatie niet doork[…]

OTA update 3.7

Ja, naar aanleiding van dezelfde mail had ik dit i[…]

Lekstroom

Of de meter vast aansluiten en de bekabeling tusse[…]

Ik herken het wat je schrijft. Elke dag sinds ze d[…]

Hoi allen. Deze week de update naar 3.7 gehad voor[…]

uitlezen en diagnose

"laten uitlezen met OBD"... dat is wel e[…]