VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Sjeng
#1515305
Hallo,

ik heb in mijn golf 3 een startonderbreker zitten, onder de linker ventilator draaiknop.

het is een soort usb stickje wat je er in steekt. normaal gaat ie dan van de onderbreker af en dan kun je het stickje eruit trekken... hij heeft 3 contactjes

Echter sinds een week of 2 begon hij af en toe te haperen, nu is het dan toch echt over...

Ik weet niet of dit een origineel item is, het lijkt iig origineel erin te horen...

Wie weet wat ik hieraan kan doen? Mijn golf start dus niet meer, wat best vervelend is gezien ik ermee naar school moet (wil :mrgreen: )
#1515311
Misschien kun je een sleutel bij bestellen, maar vaak heb je dan een moedersleutel nodig om in de programmeermodus te komen. Maar als je maar 1 sleutel hebt, dan gaat dat lastig worden.

Beste oplossing is de centrale opzoeken (meestal ergens bij zekeringkast) en de startonderbreking omleiden.
Gebruikersavatar
door maurice
#1515353
nee dit is aftermarket, die jij bedoelt is de standaard startonderbreker dmv een transponder.
#1516428
Sjeng schreef:Het merk is conlog
Ja, is nog te bestellen. Heb em laatst (maandje of wat geleden) nog besteld voor een klant. Je hebt er een code voor nodig, ik dacht dat ie in de sleutel stond, maar kan ook in centrale zijn. Ff kijken of je hem open kunt pulken dus en anders toch de centrale opzoeken. Die sleutels van Conlog zijn universeel en worden op bestelling gecodeerd.

Kost wel een paar tientjes, ik denk dat ik er zelf voor zou kiezen om de startblokkering om te leiden.

Ik zal op mn werk ff kijken voor je wie dat spul aan ons levert!
Gebruikersavatar
door Sjeng
#1516791
Het probleem is opgelost, misschien wat minder glorieus als gehoopt, maar een auto die start, is een auto die start :D

Ben gaan kijken de draadjes om te leiden, aangezien k niet wist wat k moest doen toen k de boel open had heb ik maar de anwb gebeld, en die heeft het gefikst (betaal toch 50 euro per jaar dervoor :mrgreen: )
RNS510 vraag

Update van de RNS is inmiddels gelukt. Was even wa[…]

Software versie 3.5

Momenteel wordt voor de ID.4 1st software versie 3[…]

We hebben nu 3x gehad dat de ventilatie niet doork[…]

OTA update 3.7

Ja, naar aanleiding van dezelfde mail had ik dit i[…]

Lekstroom

Of de meter vast aansluiten en de bekabeling tusse[…]

Ik herken het wat je schrijft. Elke dag sinds ze d[…]

Hoi allen. Deze week de update naar 3.7 gehad voor[…]

uitlezen en diagnose

"laten uitlezen met OBD"... dat is wel e[…]