VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf IV, V, Bora/Jetta & Touran
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door jer_polo
#1462471
Na het uitlezen van m'n auto kwam ik erachter dat mn koelvloeistof temperatuur sensor stuk is of in ieder geval niet meer goed functioneerd.

M'n auto had last van een aantal dingen, en deze zaken werden precies omschreven op internet met als boosdoener die sensor.

Mijn vraag waar zit dat ding, en wat kost ie?
Gebruikersavatar
door Rivo
#1462655
Ik heb hem vorige keer bij de Brezan gehaald (ridderkerk) voor 27,50 Als je eentje krijg met een groen randje dan heb je de vernieuwde. Anders gewoon bij de Ames scoren. Prima zelf te doen als je smalle armen hebt... ;)
#1464486
is het er niet 1 met een gele ring?, kun je de storingen even kenbaar maken, ik heb een meter van de Golf die niet een temperatuur aanwijst, bij warme motor blijft de naald in de 0 stand staan.
#1464620
ik weet de storingscode niet uit mijn hoofd maar dacht iets van 25b 00 ofzo.

Maar kenmerken zijn:
starten op 1250 rpm (soort van altijd shoke als het koud is)
start soms warm of koud slecht (start wel maar af en toe toch net iets anders als normaal)
hij loopt iets onregelmatig de motor,
en de temperatuurmeter in de auto doet het soms wel soms niet, of helemaal niet.
Gebruikersavatar
door Rivo
#1464625
De gele opnemer zegt mij niet veel. Had zelf namelijk een compleet zwarte. Ik weet wel dat er in de opnemer 2 gescheiden opnemetjes inzitten. Eentje voor je ECU en eentje voor je visual weergeven op je dashboard. Mogelijk meet je ECU wel de goede waarde maar dit merk je idd met rijden of tijdens uitlezen zoals ik dit had. Zelf kan ik met vagcom uitlezen enzo en deze melding kwam elke dag terug. Dus vervangen en opgelost.

Suc6
Verhelpen vals olie druk probleem

Wie kan mij nog tips geven? Ik heb een T3 1.9 ben[…]

Software versie 3.5

Heb ook een email ontvangen dat 3.7 er aan komt vo[…]

RNS510 vraag

Update van de RNS is inmiddels gelukt. Was even wa[…]

We hebben nu 3x gehad dat de ventilatie niet doork[…]

OTA update 3.7

Ja, naar aanleiding van dezelfde mail had ik dit i[…]

Lekstroom

Of de meter vast aansluiten en de bekabeling tusse[…]

Ik herken het wat je schrijft. Elke dag sinds ze d[…]

Hoi allen. Deze week de update naar 3.7 gehad voor[…]