VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#1460056
Hey ,

Ik heb dus een vr6 ingebouwd in mijn golf 3 cabrio. vr6 van 94 met dis ontsteking.. nu het volgende : de auto draait gewoon rond alleen als ik hem op contact zet hoor je normaal de benzinepomp even lopen en dan afslaan alleen hoor ik dit echter nu niet..

Ook viel me op dat als ik de auto start hij hem echt heeel even 0,5sec ofzo aanslaat en dan weer uitgaat..

de auto had wel een alarm.. alleen heb ik deze niet overgezet maar kan dit aan de start onderbreking liggen dat dus de benzinepomp niet loopt en hij dus eventjes aangaat en meteen uit ?

En hoe is de start onderbreking eventueel te omzeilen en waar zit die precies ?

hoop dat jullie me kunnen helpen
#1460073
Je auto heeft een transpondersysteem, dat wil zeggen dat er idd. een startonderbreker geactieveerd is.
Die van de auto en van het nieuwe motorblok werken (nog) niet samen. De dealer zal dit moeten regelen of iemand van hier?

Succes :?
#1460163
ik heb laats zon gelijk probleem gehad daar zat een complete onderbreker in orgineel vag

gaat om deze jongen

Afbeelding

Afbeelding

was een aardig werkje

Afbeelding

na uitbouwen en doorkopelen liet de auto weer

ook verviel de ring om het contakslot en het daarbij behoorende zwarte kastje

bij jou loopt hij wel ff inprenciepe als je nu handmatig de benzine pomp een plus geeft moet hij dus lopen is dat het geval dan is het niet de onderbreker
#1460281
Ik heb een ander kastje.. mijne heeft 2 kleine stekkertjes..

ik ga de benzinepomp zo ff een plus geven .. , maar mijn vraag hierboven.. als ik het kastje + contactslot overzet van de golf donor dan moet hij toch gewoon lopen lijkt mij ?
#1460299
Net ff geprobeerd , heb het benzinepomp relais doorgelust vanaf de zekering kast en hop de benzinepomp liep.. starten en ja hoor IT"S ALIVE.. fout ligt dus toch ergens naar de aansturing van de benzinepomp.. op zich maar het toch niet zo heel erg veel uit als de pomp continu doorloopt als hij op contact staat ?
#1460311
corradonick112 schreef:Net ff geprobeerd , heb het benzinepomp relais doorgelust vanaf de zekering kast en hop de benzinepomp liep.. starten en ja hoor IT"S ALIVE.. fout ligt dus toch ergens naar de aansturing van de benzinepomp.. op zich maar het toch niet zo heel erg veel uit als de pomp continu doorloopt als hij op contact staat ?

kijk dat dacht ik al dus vanaf de zekeringskast gaan meten krijgt hij daar 12v en stuurt hij 12v door naar achteren dan weet je waar de fout zit
Verhelpen vals olie druk probleem

Wie kan mij nog tips geven? Ik heb een T3 1.9 ben[…]

Software versie 3.5

Heb ook een email ontvangen dat 3.7 er aan komt vo[…]

RNS510 vraag

Update van de RNS is inmiddels gelukt. Was even wa[…]

We hebben nu 3x gehad dat de ventilatie niet doork[…]

OTA update 3.7

Ja, naar aanleiding van dezelfde mail had ik dit i[…]

Lekstroom

Of de meter vast aansluiten en de bekabeling tusse[…]

Ik herken het wat je schrijft. Elke dag sinds ze d[…]

Hoi allen. Deze week de update naar 3.7 gehad voor[…]