VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene Audi Tuning & Styling topics
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#1426746
Hallo,

Ik ben op zoek naar een schroefset voor een tt van 2000, ik wil er 19 inch onder hebben..nu zijn de schroefsets die ik kan vinden allemaal met een max verlaging tot 55 mm,en ik weet niet of dat voldoende is om de kasten mooi opgevuld te krijgen?

Weet iemand een schroefset die verder kan dan 55mm? of heeft iemand een foto van een tt met 19 inch en schroefset?

alvast bedankt!

gr robin.
Gebruikersavatar
door Randy
#1427255
robincabrio4 schreef:Hoi Randy,

Ik moet zeggen dat het er super uitziet, maar hoever kon jij hem omlaag draaien, ook 55mm of is dit meer?

gr robin.
Thanks ;) Achter is max met de stelring verwijderd en voor heb ik nog 3,5cm schroefdraad over dus kan nog verder naar beneden alleen hangt de bodem nu al te dichtbij het asfalt.

Rijdt super zo een spaxset!!!! Aanrader en niet duur 650 euro kost deze set bij Jelmer.
Gebruikersavatar
door Patrick
#1427275
Robin, de aangegeven 55mm bij schroefsets is meestal het aantal mm verlaging, waarbij de TUV m goed gekeurd heeft. Bij 99% van de sets die ik ken, kan je m nog lager schroeven!
Neem ff contact op met Shop4Cars, 0534327950, zeg gewoon dat je via Outsiderz bij m terecht gekomen bent, dan kan hij meestal ook nog wel wat met de prijs, is ook mooi dichtbij voor je ;)
#1437963
Hoi Steven,

Bedankt, ik heb idd inmiddels een schroefsetje eronder zitten..voor 7 en achter 6 cm..niet al te extreem, ik moet zeggen dat de linker cabrio toch wel erg dik is met die motorkapverlenger!

gr robin.
Welke android radio?

Hoi iedereen, ik ben nieuw op VWForum. Ik heb een […]

P068400 slechte 1e start

Beste allemaal, Bij de eerste start duurt het 4/5[…]

... onderdelen bij garage zijn vrijwel altijd duur[…]

VW app of WE connect

Goedenavond samen, sind enkele dagen rij ik in ee[…]

Op remreiniger start die ook niet enigste wat die […]

beste kenners, ik heb een golf 4 1.6 benzine uit […]

de suggesties van @vwbasm ook opgevolgd? Lees […]

Volgens tekening is het de eerste stekker alleen […]