Voor je motor optimaal te laten lopen en af te kunnen stellen, kom je ook op een programeerbaar motormanagment uit, Kms bv..
Kost wel weer wat, maar dan heb je ook wat..
Verder ligt het eraan op welke druk je wilt rijden en wat er al aan de motor veranderd is, maar aan het pvc leidingen verhaal te horen, hebben ze hem op een 'heuts' manier proberen te tunen.
Compleet uit elkaar halen en opnieuw opbouwen is wel aan te raden wil je het goed doen.
Rij zelf met een GT28RS op mijn Bmw ( 325i 24V 6 Cilinder )
De turbo die jij opnoemde is veel te groot..
Laat je maar eens weg wijs brengen bij een goede zaak of tuner..
Golf 2 R32 BUB '85
Golf 2 1.9 ARL TDI '83 202PK 481NM WMI
Golf 2 VRT 420PK 600NM
Audi RS6 Performance 741PK 1064NM
www.ecu-solutions.com
https://www.facebook.com/groups/312765538928730/