VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Gespotte VW's of VWForum leden
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Red1
#1831147
heej esche naar :P waar woon je ergens in esch keertje burten kom ook iedere dag in esch heb een rode mk3 gti heb sins een paar weken een flinke deuk in de zijkant zitten maar aanstande zaterdag ( 30-07-2011 ) weer een nieuwe gti rabbit met zwarte bumpers onder mijn kont :tu:

Gr hoor het wel
#1850536
Afgelopen dinsdag rond een uur of twee in sint-michielsgestel twee keer (10 min na elkaar) een zwarte golf 1 (gti) gespot.
De laatste keer was in de nieuwsraat.
Zat langs een vriend van mij in zijn us golf 3 met vento front. Ik stak mijn hand nog op uit het dakraam.
Benieuwd of hij ook hier op het forum zit.
#1850550
Ik zie regelmatig bij mij in de buurt in halsteren een witte golf 2 rijden met dikke lijsten en zwarte wielen met een chrome rand.

iemand van hier ?
#1871498
Jasonnl schreef:donderdag avond om kwart over 7. in Fijnaart golf 3 TDI met rode/oranje verbreedstaal. Ik reed er achter met de les motor.
is Oranje hier van t forum ;)
door tijnoo
#1875693
Red1 schreef:heej esche naar :P waar woon je ergens in esch keertje burten kom ook iedere dag in esch heb een rode mk3 gti heb sins een paar weken een flinke deuk in de zijkant zitten maar aanstande zaterdag ( 30-07-2011 ) weer een nieuwe gti rabbit met zwarte bumpers onder mijn kont :tu:

Gr hoor het wel

he mede esschenaren op t forum??? wie mag dat wezen.. en red1.. jij hebt toch mijn velgen gekocht ofniet ??
door kesje
#1959815
vandaag rond 17.10 een volkswagen lup gespot, was volgen mij een donkerblauwe, lekker laag en mooie velgen reed zelf in me beige polo was bij van tilburg bastiaanse trucks in de buurt.
#1961847
kesje schreef:vandaag rond 17.10 een volkswagen lup gespot, was volgen mij een donkerblauwe, lekker laag en mooie velgen reed zelf in me beige polo was bij van tilburg bastiaanse trucks in de buurt.
Heb jou zien rijden...was aan t proefrijden met een witte Q5 ;)
door kesje
#1962163
vag-freak schreef:
kesje schreef:vandaag rond 17.10 een volkswagen lup gespot, was volgen mij een donkerblauwe, lekker laag en mooie velgen reed zelf in me beige polo was bij van tilburg bastiaanse trucks in de buurt.
Heb jou zien rijden...was aan t proefrijden met een witte Q5 ;)
ow haha heb je niet gezien :SCRATCH:
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
Welke android radio?

Hoi iedereen, ik ben nieuw op VWForum. Ik heb een […]

P068400 slechte 1e start

Beste allemaal, Bij de eerste start duurt het 4/5[…]

... onderdelen bij garage zijn vrijwel altijd duur[…]

VW app of WE connect

Goedenavond samen, sind enkele dagen rij ik in ee[…]

Op remreiniger start die ook niet enigste wat die […]

beste kenners, ik heb een golf 4 1.6 benzine uit […]

de suggesties van @vwbasm ook opgevolgd? Lees […]

Volgens tekening is het de eerste stekker alleen […]