VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Arteon, Passat, Passat CC & Phaeton.
door JeffryVW
Wat is er nou zo speciaal aan die dinge dan? Dat hij Heeeel groot is met een heeeeeeele grote motor? Of zijn er nog meer dinge. Zie liever een strakke Golf ofzo. :wink:
door Capo
Als mensen nog steeds denken dat ze zeldzaam zijn........... net weer 1 gespot!

Donkerblauwe op de IJsselkade in Kampen, staat geparkeerd bij Hotel Van Dijk.

3 Phaetons in 3 dagen tijd, zo zeldzaam zijn ze dus niet!!!
door Michel_R32
er komen hier dagelijks wel een paar door de straat..

@Greenmachine: De Phaeton is wat meer voor mensen die niet meer met hun pet achterstevoren achter het stuur zitten, als je in die auto stapt, weet je precies wat m zo dik maakt. en dan bedoel ik niet ff naar binnen kijken, maar dr echt ff in gaat zitten. als je dan nog de 6liter w12 hebt komt ie nog een beetje van zn plek af ook :)
door Capo
Gister weer 1 gespot : een zwarte op de A50 bij Apeldoorn. Nu viel me op dat de xenon van een Phaeton veel paarser is dan van de Passat of Golf!! Of was het een aftermarket setjes misschien>>>>>>>>>>>?????????? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
door rutger
whahaha n mekka tune ofzo.... tja je weet het nooit he hoever iemand kon gaan met z'n lease bedrag :lol:
door vwpassat
Het is gewoon machtig veel geld voor zo'n wagen.
door Marcel_VW
vwpassat schreef:Het is gewoon machtig veel geld voor zo'n wagen.
het is ook machtig veel auto voor je geld :roll: en een übermooie auto ook :twisted:
door DUBmaniac
mark_almelo schreef:ik mag blij zijn als ik die phaetons 1 keer in t half jaar op de weg zie :P laat staan ook nog op t forum :P

nou kom op zijn hier nog mannen in strak pak met een phaeton ofniet :P

zie er vrijwel elke week, soms 2 per week wel voorbij schieten op de autoweg..

dat geldt ook voor de ASTON MARTIN VANQUISH, DB9 etc

kiks joh
door GolfTurboABT
Mn baas heeft er een wel een mooie bak hoor, en groot dat ie is niet normaal, maar voor dat geld zou ik toch voor een andere auto gaan eerlijk gezegd. Vooral van binnen is ie mooi.
door Marcel_VW
GolfTurboABT schreef:Mn baas heeft er een wel een mooie bak hoor, en groot dat ie is niet normaal, maar voor dat geld zou ik toch voor een andere auto gaan eerlijk gezegd. Vooral van binnen is ie mooi.
wat dan? Zo'n lekkere standaard mercedes die je werkelijk overal tegenkomt? Of een lelijke bmw van de 'chris bangle-generatie'? :lol:
door drolbaars
Kijk er ook bijna elke dag tegen aan... Maar zie ze vaker onder de motorkap dan op de weg. Als die full options hebben, zijn ze echt verschikkelijk mooi:)
door Capo
Marcel_VW schreef:
GolfTurboABT schreef:Mn baas heeft er een wel een mooie bak hoor, en groot dat ie is niet normaal, maar voor dat geld zou ik toch voor een andere auto gaan eerlijk gezegd. Vooral van binnen is ie mooi.
wat dan? Zo'n lekkere standaard mercedes die je werkelijk overal tegenkomt? Of een lelijke bmw van de 'chris bangle-generatie'? :lol:
Deze van het weekend gespot in Alkmaar. Niet echt mijn kleur maar wel gigadik, cabrio en 560 PK!!!!!!!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=fcRKMuLw5fo
door CLHLC
Directeur van Windesheim heeft ook zo'n Pheaton.. vind beetje cheap dat als je met een hoek van 45 graden in de uitlaat kijkt.. dat je de grond ziet.. maargoed.. das mijn mening... :lol:
door drolbaars
Het is de uitlaat ook niet wat je ziet, maar de uitsparingen in de bumpers... Inderdaad behoorlijk cheap ja
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 10
Fox met een airbagstoring

Vermoed dat topicstarter niet het hele verhaal ver[…]

En als je in de inlaat startvloeistof spuit loopt […]

Als het alleen op dimlicht werkt, zou het best aan[…]

Ik heb nu 1,5 maand een nieuwe Golf 8.5 R-Line fac[…]