1999golf4 schreef:DennisR1994 schreef:Ik rij zelf in een Golf Mk3 GT (1.6L 74Kw/100pk) 1997. toen ik hem ging bekijken en een proefritje maken stond de teller op ong. 250.000, toen ik hem daadwerkelijk op ging halen stond hij ineens op 65.000 ongeveer... het is dat ik de eigenaar van dat "bedrijfje" goed ken, anders had ik nog de neiging gehad hem aan te geven... als je nu mijn auto natrekt bij ik dacht de rdw? (waar je de km stand kunt opvragen, krijg je als antwoord "onlogisch" leuk als ik hem nog ooit wil verkopen... maarja, verder rijd hij wel super. De prijs was ook goed, 1500,- met ongeveer alle opties die op dat model beschikbaar zijn en originele velgen. (15'' bbs) heeft alleen een keer flinke hagelschade opgelopen. zit letterlijk vol met putjes, vooral het dak en zelfs een paar op beide zijdes. Maar ach, daar let ik niet zo op, het gaat er immers om dat je van punt A naar punt B komt toch?
(voordat iemand "leuk als ik hem nog ooit wil verkopen..." verkeerd opvat, ik bedoel dit op een negatief sarcastische manier uiteraard, en "als" ik hem ooit verkoop ga ik het waarschijnlijk ook wel uitleggen aan de volgende eigenaar)
even de zin uit dit stukje tekst eruit lichten:
"als je nu mijn auto natrekt bij ik dacht de rdw? (waar je de km stand kunt opvragen..........."
NAP bedoel je?
NAP moet in orde zijn, want als DAAR al mee gekl**t is, ga ik zowiezo niet verder met die toko...
dan kom ik even voor een gesprekje en als dat me niet gaat bevallen,
dan hangt die loser direct aan de hoogste boom
kben sinds 2004 HELEMAAL klaar met die oplichters, verdorrie!!
WEL een interessante topic, vind ik.......
welk "bedrijfje" is dat dan?
NAP bedoelde ik inderdaad.
Sta intussen al weer op 116.000+
(had ook even nagekeken waar die stand nu op stond toen er mee gesjoemeld was,
dat was dus 86.000 ongeveer en geen 65.000)
En dat "bedrijfje" is nagenoeg failliet,
is alleen nog 's avonds bereikbaar en open.
Deze zal je ook echt niet online kunnen vinden.
Ondertussen is ie toe aan een grote beurt,
gisteren nog APK gekeurd, alleen banden advies.
Eigenlijk niet 100% (risico voor de keurmeester niet mijn problemo).
De uitstoot was bijna 2x zo hoog als hij mag zijn,
wat gek als de katalysator waarschijnlijk aan gort in de uitlaat ligt.
Maja, aangezien de uitlaat ondertussen niet meer rammelt,
verwacht ik dat de stukken er ondertussen wel uit zijn.
(zou geen kwaad moeten kunnen toch?)