VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Verslagen over meetings
JelmerK schreef:Vliegveld in drachten is minder je kan er bijna niet komen door de klote weg daar heen..
Hebben wij nooit last van. Wij gaan er altijd heen met sprinten. En dan praat ik over echt mega lage auto's. En als het goed is de weg vanaf de andere kant gewoon asfalt. Wel groot genoeg plus nog een paar andere mogelijkheden eventueel op dat terrein.
door Six
was super allemaal complimenten aan de organisatie, het was erg druk had het idee dat er meer waren dan vorig jaar.

Heeft er niemand een foto geschoten van die dikke witte golf 6 gti ???

SiX
Schippersss schreef:Autoleafhawwers

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Z62jfwoMw-c[/youtube]
Haha voor de mensen de mensen die geen fries kunnen verstaan. Zal even een vertaling eronder zetten.

Titel van het filmpje: Dubbel zoveel bezoekers auto-evenement Drachten.

1e Man.
De mensen maken allemaal hun eigen creatie er van. Er zijn bijzondere dingen kwa PK's zeg maar, kwa vermogen. Terwijl anderen dan juist weer kwa uiterlijk er weer wat moois van maken.

2e Man.
Ik ben een enorme autoliefhebber, het mooie is dat je kan zien hoeveel energie sommige mensen in de auto's steken. Dat vind ik het mooie, het kan mijn zelf bijna ontroeren dat er een jonge hier komt die van zijn laatste geld een paar mooie wielen onder de auto heeft gezet. Die hij speciaal klaargemaakt heeft, gespoten heeft. dat kan mijn ontroeren ja eerlijk waar.
Al die mensen, als je ziet hoe lang ze werk hebben gehad. Ik heb gister ook een VW klaargemaakt.
Hier staat een blauwe aan de rechterkant naast, kunnen we straks wel even kijken. Ze zijn sws alleen al 8 uren aan het poetsen. de mensen zijn het hele jaar bezig om te proberen wat voor accessoires / wat voor geluidsinstallatie. en vooral op dit soort evenementen worden heel veel ervaringen uitgewisseld. De ene denk ooo heb jij die velgen onder de auto? Die wil ik ook wel hebben. (Serieus hij praat van alles wat door elkaar deze man. Geen verhaal aan vast te knopen :LOL: )

3e Man.
Hij praat zelf nederlands.

4e Man.
Ja we hebben wat boze gezichten omdat er een grote file staat. Mensen staan al een mooie tijd in de rij. Om het hier op het terrein het een beetje gemoedelijk te laten verlopen moeten we ze wel een beetje tegen houden. Op dit terrein zitten we echt op het maximale ja. Volgend jaar uitbreiding? Ja wellicht zijn er plannen om het op het vliegveld te gaan doen in Drachten.

Dat was het jongens. Hoop dat jullie er wat aan hebben :p
door Vladi
DirtyChester schreef:wellicht zijn er plannen om het op het vliegveld te gaan doen in Drachten.
Gaan ze dan het gras wel maaien of moet je dan alsnog door die 80cm hoge jungle heen ploegen? :LOL:
Six schreef:was super allemaal complimenten aan de organisatie, het was erg druk had het idee dat er meer waren dan vorig jaar.
Het waren er zeker meer dan vorig jaar. Dit jaar ruim 2200 auto`s geweest. :tu:
door Timberland
jeroenskinov schreef:Ben niet zo van het selecteren, niet iedereen heeft het geld om super wagens te `bouwen`.
Dat je een bepaalde gedeelte bewaard voor showcars is ok, maar voor de rest vind ik dat wie het eerst komt wie het eerst maalt dus wil je graag op het terrein, kom dan op tijd.
Het meetinggebeuren moet ook iets blijven voor iedere vag liefhebber, en niet dat het een elite gebeuren wordt, tuurlijk zie ik ook wel auto`s waar ik mijn twijfels bij heb.
Ik ben zelf vroeger ook weleens bij `alles vw` geweest in duitsland maar dan moest je gewoon om 8 uur er al zijn want anders had je geen plekje meer.
Hier wil ik even op terug komen, is dit niet iets wat het in de vag groep zo makkelijk maakt?
Koop een nette wagen, verlagen en mooie wielen en 90% loopt er al bij te kwijlen :tu:
"echte showauto's" zijn er in Nederland eigenlijk totaal niet, ik kan erin komen dat als je een Engelse meeting pakt dat je denkt dat je goud geld nodig hebt :mrgreen: .
Maar in Nederlandse termen heb je dat geld helemaal niet nodig :tu:
door Meller
Ik denk dat er wel wat echte showautos zijn of niet Tim? Oliver, twan? Lijken mij vrij showwaardige wagens..

Maar ik begrijp wat je bedoeld.. Toch zit er een duidelijk verschil in hoe een auto is aangepast. Als ik zie dat er vlakbij het hoofdterrein standaard auto's staan, vieze auto's staan en schade auto's staan en buiten het terrein knappe auto's dan is een selectie niet gek.. Al is het alleen een selectie op nette velgen, verlaging en schadevrij..

Desalniettemin heb ik me goed vermaakt, maar heb dus een aantal auto's niet bekeken omdat ik geen zin had om t terrein af te gaan.. Toch zonde misschien..
door MarkBora
vind selectie op schadevrije auto's wel terecht, soms staan er echt van die slopers tussen.

wat betreft selectie qua velgen en verlaging etc ben ik niet zo van ;) vag is vag.

als iemand met een standaard golfje 1.6 aan zou komen zou die dan dus geweigerd worden omdat die helemaal standaard is? een R32 op standaard rijhoogte en oem r32 velgen, is net zo standaard als dat golfje 1.6 ;)
door Jacobus
Er waren ook verkeersregelaars maar helaas hadden die geen porto,s zoals wij maar oortjes en we konden niet communiceren met elkaar. Op het gegeven moment stond het `zo ontzettend vol dat er gewoon geen plek genoeg meer was en dan ook de bezoekers geen plaats meer had en wij zelfs als crew de auto,s de straat achter de ingang de auto,s hebben laten parkeren.

Uiteraard gaan er op een gegeven ogenblik wagens weg van het terrein en ook het hoofd terrein. dat betekend dat de hek open moet en we nog steeds met de zelfde bezetting zijn als vanochtend.

Ik kan je wel vertellen dat gebied heb ik zo vaak met de mede crew gelopen het is een t*r*ng end lopen
Dan wil er natuurlijk wel een malloot zijn wagen er neer zetten en weg lopen
Vind die maar eens om van het hoofd terrein te verplaatsen .

De parkeer regelaars kunnen ons nog steeds niet verstaan door hun oortjes jaja je voelt hem al aankomen

De mede vaggers die later kwamen dan 13.00 uur werden gewoon door gestuurd en denken door de drukte dat ze bij de nabijgelegen plekken moeten parkeren omdat het terrein te vol stond.

Ook daar zijn we nog lopend naar toe geweest om dat toch nog weer auto,s vanaf het mac donalds terrein weg te plukken en vervolgens weer op het terrein te krijgen.
Dus na 14.00 kwamen er toch nog weer nieuwe wagens op het terrein MAAR nu stond het achter terrein zo vol dat ze er niet haast niet meer door heen konden dus weg wijs een plek moeten zoeken.

Zo dat is eruit :lol:

Al met al een heftige drukke dag gehad en last van mn poten niet normaal

We hebben zeer zeker ook weer van deze meet geleerd dat er weer wat veranderd moet worden in het systeem

Klagers zul en zal je altijd blijven houden love it of hate it
door Timberland
Meller schreef:Ik denk dat er wel wat echte showautos zijn of niet Tim? Oliver, twan? Lijken mij vrij showwaardige wagens..

Maar ik begrijp wat je bedoeld..
Kijk eens bij een goede UK meeting en je weet wat ik bedoel.
Hier is een auto zoals Oliver of Twan al "extreem", pak die Nederlandse oranje type 1 en je hebt de auto die ik bedoel. Blinkt overal bovenuit :tu:
Hier geilen er een aantal op een hagelnieuwe auto met lucht en wielen, met een paar kleine aanpassingen. en noemen dat de dikste auto die ze kennen.
In de UK wordt zo'n ding compleet uit elkaar getrokken en opnieuw opgebouwd. Dat vind ik dan pas een echte showauto :tu:
daarom vind ik de term showauto hier in Nederland eigenlijk geen eer doen :tu:
door Vladi
Tot de remblokken aan toe verchroomd is mooi ja?
Vw golf 3 climatronic

Goedendag, Ik heb een golf 3 uit 1996 rolling sto[…]

Goedendag, Ik rij een golf 7 2.0 tsi. Maar zit me[…]

Arteon 2.0 TDI aankoop

Als ik me niet vergis moet de distributieriem verv[…]

Onbekend tikkend geluid

Goeiedag heren en dames van het goede leven, Had […]

Touareg 7P5

Hi allen, Ik heb mijn huidig Touareg een klein d[…]

Raamrubbers Jetta 2

Goedenavond, mijn raam rubbers zijn slecht en nu l[…]

Kan verschillende oorzaken hebben: - kachelradiat[…]