VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Verslagen over meetings
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Yanick
#2434292
Mij is door de organisatoren verteld dat ze bewust ruimte over hebben gelaten binnen om mensen van buiten alsnog naar binnen te kunnen sturen, dat is namelijk beter dan mensen van binnen naar buiten te moeten sturen door ruimtegebrek ;)

Ben er vorig jaar niet bij geweest dus kan niet vergelijken, maar vond het een cool event. Wel jammer dat je een dag van 8 tot 5 moet volmaken voordat je weer wegkan idd..
Gebruikersavatar
door Vladi
#2434313
Zo'n dag maak je toch met gemak vol daar?

Probleem is gewoon dat als je het vrijblijvend maakt dat er om half 3 niemand meer in die hal staat.
Gebruikersavatar
door martijn-mk2
#2434380
Gezellige meeting, goed sfeertje, dikke autos, niet zo zeiken :tu:

Ik heb nog best wel veel foto's gemaakt, nu nog zin maken om ze te bewerken en online te zetten.
door Cabbie_mk3
#2434381
martijn-mk2 schreef:Gezellige meeting, goed sfeertje, dikke autos, niet zo zeiken :tu:

I

juist.
Gebruikersavatar
door golfgtiputten
#2434465
Heb me prima vermaakt op Dmpd, catering/toiletten en prullenbakken dik voor elkaar. Heb het wel eens anders meegemaakt. En volgens mij is de entreeprijs normaal gezien het formaat van de meeting. Over de selectie kan ik me wel druk maken, ik wist van te voren dat ik bij de bezoekers moest parkeren :LOL:

http://www.flickr.com/photos/100016938@ ... 105157237/
Gebruikersavatar
door Syste
#2434788
Afbeelding

Afbeelding

Je had me best even een schop onder de kont mogen geven om aan te geven dat ik in beeld stond.. :lol: :lol:

Verder heerlijke foto's weer hier.!
door TimK
#2435053
Om kort te zijn, een van de eerste meetings die ik meegemaakt heb, en het was erg gaaf!

Niets als lof voor de organisatie, voor oma die de geldzaken in de gaten hield bij de lootjes voor de loterij en respect voor de, eigenlijk best domme, Belg met zijn mintgroene Golf 3 die in plaats van carterpanketsen aan het carterkaaspanschaven was.

Na deze meeting ga ik zeker meer meetings af en 'cabriodriver' bedankt voor de foto! ;)
Gebruikersavatar
door NeFReT
#2435054
hahahahahah sticker nazi's aanwezig?

sticker eraf of geen meeting voor jou jongeman!!!!

douw die meeting dan maar ergens waar de zon niet schijnt.

straks mag je het terrein niet meer op omdat je geen BBS RM of RS onder je waggel hebt hahahaha
Gebruikersavatar
door rutger
#2435129
NeFReT schreef:hahahahahah sticker nazi's aanwezig?

sticker eraf of geen meeting voor jou jongeman!!!!

douw die meeting dan maar ergens waar de zon niet schijnt.

straks mag je het terrein niet meer op omdat je geen BBS RM of RS onder je waggel hebt hahahaha
+1 .... Hoe gek wil je het maken.... Wel eerst de halve scene maanden met je eigen stickers laten rijden en daarna op je eigen meeting andere gaan weigeren.... Iets met what goes around comes around ;)
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Tiguan dashboard lampjes

De mijne is door een bevriende monteur gerepareerd[…]

Golf 7 1.6 TDI |Silicat zakje gelekt.

Hartelijk dank, expansievat hoeft niet vervangen t[…]

Golf 5 aircoprobleem

Het bleek toch de compressor zelf te zijn. Zelf n[…]

Zal ik eens laten doen

Knipperende alarmlichten

Update: Het blijkt een defecte alarmhoorn te zijn.

Regelapparatuur

wat bedoel je met regelapparatuur? Als je zelf zak[…]

Trekhaak EOS

Bedankt. Ben nog zoekende. Heb de bestelling die […]

Bedankt. Heb inmiddels de radio vervangen door een[…]