VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene VW Tuning & Styling topics
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2251293
Sjonge jonge wat een cowboy verhalen met zijn reduceer ventiel en stroom sturing naar de injectors..man slaap verder of word wakker uit je droom.
Zo dacht ik er ook over. In de 30 opvolgende paginas was er ook niemand die er op in haakte:-) wie heeft een andere mening?
#2251895
MK2-VRT schreef:
Sjonge jonge wat een cowboy verhalen met zijn reduceer ventiel en stroom sturing naar de injectors..man slaap verder of word wakker uit je droom.
hahahah :LOL:
#2251998
Nou ja een ECU geeft een injector prik. Wellicht gereduceerde prik, maar zou je het ombruggen dan werken je injectoren altijd op "100%" ipv door ECU aangestuurde. De hoeveelheid benzine is dan weer bepaald door je gaspedaal waardoor je gratis en free tuning krijgt.

:tu: :mrgreen:
#2252097
Jeroentje01 schreef:Nou ja een ECU geeft een injector prik. Wellicht gereduceerde prik, maar zou je het ombruggen dan werken je injectoren altijd op "100%" ipv door ECU aangestuurde. De hoeveelheid benzine is dan weer bepaald door je gaspedaal waardoor je gratis en free tuning krijgt.

:tu: :mrgreen:
'Eeuhhh ik hoop dat je geen automonteur bent :mrgreen:
#2275681
Nog leuke tips voor een Golf 3 1800cc cabrio uit 1993 ? =P
Mooier geluid en misschien beetje meet kracht ? 90pk is me tog beetje weinig voor een 1300kg auto (A)
#2275713
MK2-VRT schreef:
RoestGolfTdi schreef:
hoi
wat een gelul over gasklephuizen

gewoon een reduceerventiel op je retour leiding bouwen die naar je benzinetank gaat
hoe verder dat je hem dichtdraait hoe harder hij gaat
want de brandstof druk gaat omhoog op je verstuivers
geen gklooi met je brandstofdruk voor de luchtweger of injectorrail
maar regelbare druk op je verstuivers
de reduceer net niet helemaal dichtdraaien anders gaat het niet goed
het stationair toerental kan wat schommelen als je hem dichtdraait
maar bij gasgeven knalt hij echt weg
als je hem in je dashbord bouwt kun je hem tijdens het rijden regelen

en bij elektronische verstuivers kun je ook nog de stroom sturing naar je injectors gestuurd maken zodat ze kontinu spanning krijgen tijdens rijden
dan regel je de pk`s met je gasklep en niet door die klote computer
bij stationair wel even uitzetten die schakelaar anders valt hij uit
Wie heeft hier ervaring mee? Leuk voor de tdi van mijn dinnetje
Sjonge jonge wat een cowboy verhalen met zijn reduceer ventiel en stroom sturing naar de injectors..man slaap verder of word wakker uit je droom.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
#2275767
maron93 schreef:Nog leuke tips voor een Golf 3 1800cc cabrio uit 1993 ? =P
Mooier geluid en misschien beetje meet kracht ? 90pk is me tog beetje weinig voor een 1300kg auto (A)

1300KG??


een golf 3 cabrio 2.0 liter full option weegt 1142KG...
#2275819
Cabbie_mk3 schreef:
maron93 schreef:Nog leuke tips voor een Golf 3 1800cc cabrio uit 1993 ? =P
Mooier geluid en misschien beetje meet kracht ? 90pk is me tog beetje weinig voor een 1300kg auto (A)

1300KG??


een golf 3 cabrio 2.0 liter full option weegt 1142KG...

Ja op de papieren staat 1253kg afgerond 1300kg dus. en op het plaatje onde de motorkap staat zelfs 1500 of iets in die richting.
  • 1
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 51
RNS510 vraag

Update van de RNS is inmiddels gelukt. Was even wa[…]

Software versie 3.5

Momenteel wordt voor de ID.4 1st software versie 3[…]

We hebben nu 3x gehad dat de ventilatie niet doork[…]

OTA update 3.7

Ja, naar aanleiding van dezelfde mail had ik dit i[…]

Lekstroom

Of de meter vast aansluiten en de bekabeling tusse[…]

Ik herken het wat je schrijft. Elke dag sinds ze d[…]

Hoi allen. Deze week de update naar 3.7 gehad voor[…]

uitlezen en diagnose

"laten uitlezen met OBD"... dat is wel e[…]