VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Schrijf een goede handleiding en help een ander
door Schippersss
nickgolfv5 schreef:
volfmk3 schreef:hallo, ik heb mijn auto mat gerold met industrie verf, de verf zet er nogal ruw op, hoe kan ik deze het beste glad maken/polijsten?
Als de verf er dik genoeg op zit zou je hem eerst kunnen schuren met waterproof 3000
en daarna polieren
Das wel een optie, maar ik ben bang dat het er zo ruw opzit dat dat een hel klus is. Beste is het misschien op het weer op te schuren met 600 en dan wel netjes erop smeren. Wat is het merk eigenlijk? Er zijn verven die die zo ruw blijven dan heb het geen zin, die zijn ook bedoelt voor de industrie en dan maakt het niet zo uit ofdat het ruw is, is dan niet echt een verf voor op de auto.
door Schippersss
Enkele lakken die wij gebruiken bij ons aan boord.

Nelf marine multiglos rv
Afbeelding

Sikkens sb
Afbeelding

Cream is sikkens sb en dek nelf multiglos rv
Afbeelding

8) 8)

Je heb ook nog 2k lakken van de IJssel die is nog beter maar niet goedkoop.
Voorbereiding is toch alles om het zo goed en glad te krijgen, schuren plamuren enz.
door Schippersss
Super schoon te maken en houden omdat zo glad is. Maak schoon met shampoo met wax erin dan wordt ook niet zo vuil. Ja alles is van ijzer/metaal.
door Schippersss
Ik bestel meestal hier http://www.verfgroothandel.nl/index.php ... 36&lang=NL maar wij nemen meestal gelijk veel potten af maar je kan daar ook per pot bestellen. Hun kunnen elke ral kleur mengen van sikkens.

Heb alles gewoon met een goeie roller gedaan, allen plekjes waar niet met de roller kan komen met de kwast. Super rollertjes http://www.verfgroothandel.nl/index.php ... 33&lang=NL
Laatst gewijzigd door Schippersss op 29 sep 2013 00:51, 1 keer totaal gewijzigd.
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
Vw golf 3 climatronic

Goedendag, Ik heb een golf 3 uit 1996 rolling sto[…]

Goedendag, Ik rij een golf 7 2.0 tsi. Maar zit me[…]

Arteon 2.0 TDI aankoop

Als ik me niet vergis moet de distributieriem verv[…]

Onbekend tikkend geluid