- 29 sep 2015 23:23
Mijn verzekering is ondergebracht via een tussenpersoon bij VKG, van kampen groep.
The #1 Online Volkswagen Community
Ruiter91 schreef:Mijn verzekering is ondergebracht via een tussenpersoon bij VKG, van kampen groep.Ok, bedankt voor de info!
Fritsdeblitz schreef:Oke dan ja voor 500 of 600 koop je een mooie Rns nieuw type op EbayIndirect dus wel, vraag en aanbod, als iedere dief beloond wordt met 500 euro voor een gejatte RNS waar ie 0 euro voor heeft betaald blijft ie aan het jatten.
Oke tis dan ook een gestolen ding maar dan kan jij niks aandoen haha
VWGolf666 schreef:ja de verzekering gaat echt controleren of er daadwerkelijk ergens een RNS systeem gekocht is alvorens ze het gaan vergoeden . Maar goed ieder moet zelf weten wat hij doet, ik geef enkel de mogelijkheden aan om toch je geld terug te krijgen, je betaald immers gewoon premie. Fraude vind ik pas als je de inbraak in scène zou zetten en zo geld zou proberen los te krijgen bij de verzekeringsmaatschappijen.Het kan 100 keer goed gaan, maar dat is geen garantie dat het goed blijft gaan.
Fritsdeblitz schreef:Dat is het werk voor justitieDus als je vooraf al weet dat een RNS510 gejat is, wat je zelf zo schrijft, koop je iets dus niet in goed vertrouwen maar ben je bewust aan het helen.
Maar die zijn te druk met het innen van 1.7 miljard aan boetes en andere onzin
En als je in goed vertrouwen iets koopt tja
Blijft lastige materie gewoon een andere kopen en beveiligen meer is er niet
Fritsdeblitz schreef:Zal het morgen even aan de pastoor vragenSnap jij zelf wel wat je schrijft?
Maar of een Rns nou gestolen of eerlijk is de prijs blijft ongeveer gelijk
En ze zeggen het er niet bij deze heb ik gestolen je moet wat toch
VWGolf666 schreef:@feki122 wat een moraalridder ben jij zeg.Omdat ik tegen fraude ben op welke manier dan ook, ben ik een moraalridder?
Kan verschillende oorzaken hebben: - kachelradiat[…]
Hallo. Ik heb een vraag. Ik bezit een Volkswagen T[…]
Zie https://vwforum.nl/viewtopic.php?t=215047, 198[…]