VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door tricker89
#2668613
MK2-VRT schreef:Idd met trommels achter gewoon even goed warm laten worden en het verschil is een flink stuk minder, al dan niet goed.
En dat kan ik doen door heel hard te remmen een paar keer en met de rem lichtjes in rijden (hoe ver?)? Ik hoor het graag
door tricker89
#2669560
Opgelost!
Vandaag voor APK geweest en er door gekomen met reparatie van de wiellager achter die versleten was! zelfs steekproef rdw gehad en er door gekomen. M.a.w. de onzin die kwikfit me verkocht vna wat er allemaal niet mis mee was, is dus de grootste onzin en die hebben me dus echt geprobeerd een oor aan te naaien. Wat een naaistreek en wat een *** bedrijf. Positieve, auto is lekker door de APK en ik kan dus weer verder :)
Gebruikersavatar
door True
#2669579
Ik denk niet niet dat het een naaistreek is maar zij hebben gewoon targets meer gericht op verkoop waardoor ze beter kijken naar onzin dingen(denk ik even kort door de bocht).
Heb je de APK keurmeester of steekproever(? :LOL: ) ook gevraagd om die puntjes even goed langs te lopen? Lijkt me niet of wel?
Gebruikersavatar
door True
#2669694
ivysangers schreef:Remmen worden gewoon goed gecontroleerd hoor, door de meneer van het rdw ;)
Oh ja maar ik bedoel dat achterlichtje etc. die **** probleempjes die we eigenlijk geen echte problemen kunnen noemen maar wel legitiem problemen zijn.
door tricker89
#2669824
Vanuit het bedrijf Is er extra op gelet omdat deze de afkeur punten zagen toen ze hem gingen keuren. Dus ik ben er van overtuigd dat het wel degelijk een naaistreek Was omdat er ook nog gevraagd werd of ik het Had laten repareren omdat ze niks vonden ;) maargoed, eind goed al goed
Gebruikersavatar
door Vladi
#2669846
Gebeurt heel veel bij de Kwikfit, is mij ook overkomen toen ik even snel een APKtje wou doen bij de dichtstbijzijnde garage.

Ik was laatst toevallig bij onze onafhankelijke APK boer en daar was het onwijs druk. Ik zei tegen een man naast me;
"Vind je het gek, bij anderen als de Kwikfit wordt je genaaid waar je bij staat".

De man naast mij begon een verhaal te vertellen over hoe hem iets soortgelijks overkomen is (bij toevallig dezelfde vestiging), en de man tegenover mij begon ja te schudden en te lachen toen hij het hoorde.

Dat zei mij wel genoeg, gewoon niet heen gaan tenzij je daar werk kan laten doen door een kennis.
Gebruikersavatar
door Vladi
#2669847
True schreef:Ik denk niet niet dat het een naaistreek is maar zij hebben gewoon targets meer gericht op verkoop waardoor ze beter kijken naar onzin dingen(denk ik even kort door de bocht).
Dat heet gewoon een naaistreek hoor.

"Targets"
oplichting
zelfst.naamw.


bedrog waarbij men iemand geld of goed afhandig weet te maken
Gebruikersavatar
door kevert
#2669929
Het enigste dat ik daar laat doen is de auto laten uitlijnen , geen problemen mee gehad tot nu toe.
Enkel een keer hadden ze helemaal niet opgelet met die aparaten op de velgen monteren en toen zaten er 4 putjes in de velgranden.
Maar hier in heemskerk werkt er een gozer die zelf ook een mk2 heeft gehad en die doet nu me auto elke keer als ik daar kom en die let er wel netjes op.
Het ligt er maar net aan waar je voor komt denk ik daar.
Ook als je met een auto naar een x aantal apk boeren gaat komen ze allemaal wel met wat anders denk ik hoor, heb zelfs een keer gehad dat eentje veerschotels afkeurde vanwege verrot terwijl ik paar dagen ervoor nog alles eraf had gehad en niet eens roest aanwezig was :lol: me auto mocht van mij meteen de brug af en ik ging ergens anders heen.
Gebruikersavatar
door Gerald1300
#2672412
uitlijnen kun je ook niet veel fout aan doen...

zijn allemaal vaste waardes, geprogrammeerd in een computer, dan moet je wel een vrezelijke googemert zijn wil je dat fout doen xd
RNS510 vraag

Update van de RNS is inmiddels gelukt. Was even wa[…]

Software versie 3.5

Momenteel wordt voor de ID.4 1st software versie 3[…]

We hebben nu 3x gehad dat de ventilatie niet doork[…]

OTA update 3.7

Ja, naar aanleiding van dezelfde mail had ik dit i[…]

Lekstroom

Of de meter vast aansluiten en de bekabeling tusse[…]

Ik herken het wat je schrijft. Elke dag sinds ze d[…]

Hoi allen. Deze week de update naar 3.7 gehad voor[…]

uitlezen en diagnose

"laten uitlezen met OBD"... dat is wel e[…]