- 14 apr 2014 14:38
Die velgen kunnen mij niet echt bekoren. Rode accenten zijn wel grappig opzich, laat ik het zo zeggen, het is er echt een de style van abt.
The #1 Online Volkswagen Community
Fritsdeblitz schreef:Blij met me 6 wacht op de 8Ik ga volgend jaar van een 6 (2009) naar weer een 6 (2012/2013), want van de Golf 7 word ik echt niet warm, wat een foute veranderingen t.o.v. de Golf 6 zijn daar op aangebracht zeg! De Golf 3 was niet wat, de 5 niet en de 7 ook niet, het zit dus waarschijnlijk in het getal, dus inderdaad wachten op de 8.
Fritsdeblitz schreef:Ja toch en eerlijk ik vind het jammer denk dat de 7 goed rijd en technisch prima in elkaar zitKlopt, die zal nog beter in elkaar zitten en nog beter rijden, maar ik erger me aan o.a. de volgende punten bij de Golf 7:
MarkBora schreef:tja... blijft een golf heNiks mis met een golf haha maar iedereen zijn smaak .
Meller schreef:Toch vind ik een hoop van jou punten niet van toepassing. Dit is puur wat jij vindt, ik vind persoonlijk de 6 niet zo.. Facelift van 5 zonder echte verbeteringen..Niet om het een of het ander, maar velen vinden de Golf 6 de opvolger van de Golf 4, diegene die de Golf 5 heeft ontworpen is niet voor niets ontslagen.
Funswijk schreef:Nu de wielkasten nog uitkloppen.Waarom.
HZW schreef:De lijn vanaf het dak naar beneden doet denken aan een Prius en daar wordt niemand vrolijk van!Funswijk schreef:Nu de wielkasten nog uitkloppen.Waarom.
Kan verschillende oorzaken hebben: - kachelradiat[…]
Hallo. Ik heb een vraag. Ik bezit een Volkswagen T[…]
Zie https://vwforum.nl/viewtopic.php?t=215047, 198[…]