VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door WoutR87
#1290905
komt dat 'zoemen' niet van het wiellager?
Gebruikersavatar
door vw_golf91
#1291092
Wout87 schreef:komt dat 'zoemen' niet van het wiellager?
Nee lijkt me niet want die heb ik als eerste vervangen die zit er nu ongeveer 250 km in.
Gebruikersavatar
door Ranchdude
#1292701
Dat van de aandrijfassen klopt,aftermarket wordt er 1 soort geleverd,de dikke variant-voor alle type golf 2 geschikt,excl.16v-G60.
Bijgeluid bak kan het prise-as lager zijnkwam relatief veel voor destijds :roll: ,buitenzijde bak(links),heb je een speciale binnentrekker voor nodig,beetje dealer heeft deze liggen,verder versn.bak oliepeil kontr.....als deze bijna geen olie meer heeft door bijv.lekke schakelaskeering,heb je grote kans dat je het differentieël(lager) hoort,(waar ik bang voor ben gezien de trillingen die je beschrijft) probeer een andere bak te scoren waar je zeker van bent dat deze goed werkt,in/uitbouwen is geen probleem,succes
Gebruikersavatar
door vw_golf91
#1293622
Ranchdude schreef:Dat van de aandrijfassen klopt,aftermarket wordt er 1 soort geleverd,de dikke variant-voor alle type golf 2 geschikt,excl.16v-G60.
Bijgeluid bak kan het prise-as lager zijnkwam relatief veel voor destijds :roll: ,buitenzijde bak(links),heb je een speciale binnentrekker voor nodig,beetje dealer heeft deze liggen,verder versn.bak oliepeil kontr.....als deze bijna geen olie meer heeft door bijv.lekke schakelaskeering,heb je grote kans dat je het differentieël(lager) hoort,(waar ik bang voor ben gezien de trillingen die je beschrijft) probeer een andere bak te scoren waar je zeker van bent dat deze goed werkt,in/uitbouwen is geen probleem,succes
Kijk weer wat geleerd:D. Ik denk zelf ook zo iets maar ik krijg nog wat geld van de verzekering en wil daarvan een g60 blok halen voor in me golfje dus ga daar even op wachten. Ik had gehoopt op een aandrijf as of wiellager maar helaas. Toch bedankt voor je reactie!
RNS510 vraag

Update van de RNS is inmiddels gelukt. Was even wa[…]

Software versie 3.5

Momenteel wordt voor de ID.4 1st software versie 3[…]

We hebben nu 3x gehad dat de ventilatie niet doork[…]

OTA update 3.7

Ja, naar aanleiding van dezelfde mail had ik dit i[…]

Lekstroom

Of de meter vast aansluiten en de bekabeling tusse[…]

Ik herken het wat je schrijft. Elke dag sinds ze d[…]

Hoi allen. Deze week de update naar 3.7 gehad voor[…]

uitlezen en diagnose

"laten uitlezen met OBD"... dat is wel e[…]