Pagina 2 van 3

Re: KR valt uit na paar meter er mee gereden te hebben.

Geplaatst: 28 jan 2010 20:14
door Jinzo
Wat ook stappenmotor word genoemd?
Deze is schoongemaakt.

Re: KR valt uit na paar meter er mee gereden te hebben.

Geplaatst: 28 jan 2010 23:32
door peter139
klopt.
Is het ondertussen nog niet beter geworden?

brandstofrelais al getest? 2 relais van links op de bovenste rij van je zekeringkast. Even doorlussen met 2 platte stekkers en kijken hoe de auto dan loopt.

Re: KR valt uit na paar meter er mee gereden te hebben.

Geplaatst: 30 jan 2010 18:59
door Jinzo
Relais zijn door gelust geen verschil.
Kan de accumulator ook overlijden en zo te weinig druk leveren, en hoe kijk ik dit na?
En MOET er een filter tussen de pomp?

Re: KR valt uit na paar meter er mee gereden te hebben.

Geplaatst: 31 jan 2010 13:25
door Ranchdude
Lijkt mij als ik dit lees een brandstofdruk probleem,druk meten of een andere "goede"pomp monteren en kontroleer de werking van opvoerpomp in tank,deze moet de hoofdpomp voorzien van benzine!,kan eventueel een nieuwe leveren,succes

Re: KR valt uit na paar meter er mee gereden te hebben.

Geplaatst: 31 jan 2010 15:10
door Jinzo
Misschien tips om deze te controleren.
Is er een verband tussen een niet werkende benzine meter op het dash en een kapotte opvoer pomp?
Dus kan het zijn dat als de benzinemeter niets aangeeft op het dashboard, dat dit een teken is dat de opvoer pomp ook kapot is ?

Mvg.

Re: KR valt uit na paar meter er mee gereden te hebben.

Geplaatst: 31 jan 2010 15:57
door Pyledriver
Nee die staan los vanelkaar. Je moet de benzinedruk gewoon meten dan weet je of deze nog voldoende is.

Re: KR valt uit na paar meter er mee gereden te hebben.

Geplaatst: 31 jan 2010 16:40
door Jinzo
Lopen wel in het zelfde gedeelte van de kabel boom?

Re: KR valt uit na paar meter er mee gereden te hebben.

Geplaatst: 31 jan 2010 19:54
door Pyledriver
Opvoerpomp pompt naar de pomp onder de auto.
Vlotter is voor je cockpitje.

Re: KR valt uit na paar meter er mee gereden te hebben.

Geplaatst: 31 jan 2010 22:31
door peter139
stomme vraag heeft de auto altijd normaal gelopen? of heeft de auto langdurig stilgestaan?

Re: KR valt uit na paar meter er mee gereden te hebben.

Geplaatst: 01 feb 2010 14:45
door Jinzo
Auto heeft best lang stil gestaan vanaf ik gok 1992/93/94.

Re: KR valt uit na paar meter er mee gereden te hebben.

Geplaatst: 01 feb 2010 21:30
door Pyledriver
Wel verse benzine in gedaan?

Re: KR valt uit na paar meter er mee gereden te hebben.

Geplaatst: 01 feb 2010 22:34
door Jinzo
jup, 30 liter verse benzine nadat de tank is schoon geblazen.

Re: KR valt uit na paar meter er mee gereden te hebben.

Geplaatst: 01 feb 2010 22:38
door vwgolfjeII
en heb je ook een nieuwe brandstoffilter inonder gedaan?
Ik denk dat jou beninze leidingen van voor tot achter helemaal vol zitten met smurrie. en dat ie daarom niet goed wil lopen.

Re: KR valt uit na paar meter er mee gereden te hebben.

Geplaatst: 01 feb 2010 23:29
door Jinzo
Ik heb er zelfs geen tussen zitten omdat ik deze niet eronder weg gewerkt kreeg.

De opvoer pomp moet deze ook van een GTI zijn of mag dit wel van elke andere type 1 zijn?

Mvg.

Re: KR valt uit na paar meter er mee gereden te hebben.

Geplaatst: 02 feb 2010 21:09
door peter139
opvoerpomp is best belangrijk. Wel appart dat nu pas duidelijk word dat de auto een lange tijd heeft stilgestaan. Je probleem lijkt te zitten in de brandstoftoevoer. is het wel een originele auto? geen omgebouwde? wat je eens zou kunnen testen is de brandstofdruk. Je kunt bv 2 flesjes injectiereiniger bij je brandstof doen. Maar als de boel echt vervuild is zit er niks anders op dan de boel schoon maken.

Ik heb ooit een keer een test gedaan met de brandstof.
Trek je injectoren eruit en doe deze in 4 colaflessen. Vervolgens ga je je brandstofpomp doorlussen met een draad en 2 platte stekkers. Als het goed is loopt de pomp nu(hoorbaar onder de auto) Als je de rubberen dop bovenop je luchtweger er af hebt, en vervolgens de ronde alu plaat omhoog trekt (met magneet oid) dan moeten je injectoren spuiten. Hoe hoger de klep des te meer moeten ze spuiten. Op die manier kun je controleren of er nog genoeg bezine uit je injectoren komt en hoe het sproeibeeld is.