- 08 jul 2008 20:11
#924161
Sinds mijn benzinepomp onder de auto kapot is geweest en daarna vervangen zit ik met het probleem dat mijn auto slecht start in koude toestand. De auto start dan na circa 10 seconden de sleutel helemaal om te draaien. Bij een warme start start hij direct zoals het altijd was voor het vervangen van de pomp.
Ik bezit een PF motorblok en een kameraad van me had nog een benzinepomp liggen voor een KR blok. Volgens mij geeft deze meer druk en zou dit een oorzaak kunnen zijn maar daar weet ik niet veel van. Lijkt me namelijk dat ik het dan ook bij een warm blok een slechte start zou hebben.
Verder heb ik na het vervangen van de benzinepomp de verdelerkap, rotor en boegies laten vervangen omdat ik dacht dat het hier in zou kunnen zitten. Het probleem is hiermee nog niet uit de wereld.
Overigens heb ik geen problemen met het KR benzinepompje onder het rijden. Heb nog steeds hetzelfde gevoel als voorheen en motor reageerd er niet vreemd op.
Iemand ideeen?
Golf MK2 GTI 8V PF blok uit 1990
Ik bezit een PF motorblok en een kameraad van me had nog een benzinepomp liggen voor een KR blok. Volgens mij geeft deze meer druk en zou dit een oorzaak kunnen zijn maar daar weet ik niet veel van. Lijkt me namelijk dat ik het dan ook bij een warm blok een slechte start zou hebben.
Verder heb ik na het vervangen van de benzinepomp de verdelerkap, rotor en boegies laten vervangen omdat ik dacht dat het hier in zou kunnen zitten. Het probleem is hiermee nog niet uit de wereld.
Overigens heb ik geen problemen met het KR benzinepompje onder het rijden. Heb nog steeds hetzelfde gevoel als voorheen en motor reageerd er niet vreemd op.
Iemand ideeen?
Golf MK2 GTI 8V PF blok uit 1990
Golf mkII GTI 8V
Kleur: LA9V
Kleur: LA9V