VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#919096
Ik heb al een bestaande centrale vergrendeling met afstandsbediening.
Na een tijdje deedt de afstandsbediening het niet, wat de oorzaak was weet ik niet. Nu gebruik ik de sleutel, bij het afsluiten van de auto hoor ik een langdurig geluid dat van de koffer blijkt te komen. Ook als ik in de auto ben en de deur wil afsluiten vanaf de linkerkant gaan de andere deuren niet meer dicht terwijl dat eerst wel zo was. Het gaat om een VW Vento van het bouwjaar 1994. WIE KAN MIJ HELPEN!
:help: :cry:
door VWamateur
#919117
Ligt het daar aan? Zo ja wat moet ik doen OCJETTA als je ervaring hebt
MVG Hicham
door VWamateur
#919119
Nee de batterij van de AB is niet leeg. Dus als er lucht uitkomt lekt ie tog? of heeft het met water te maken En volgens mij is het bij mijn auto aan de linkerkant Vento 94

PS: Bedankt voor je hulp
Gebruikersavatar
door dkeune
#919280
heb je gewoon vacuum lek, denk in 1 van de deurvoeringen (die rubbers tussen deur en stijl), of gewoon bij de pomp zelf!! pompje blaast dan ff na, maar stopt altijd vanzelf alst goed is!!

gr dennis
door VWamateur
#919453
en hoe kan ik weten of er een vacuum lek is en als dat zo is hoe kan ik dat verhelpen
Als er een vacuum lek is is het dan in één van de deuren. Dat wat je(dkeune) zei over de poMp begreep ik niet kan je het me uitgebreid uitleggen
:|
mvg HICHAM :help:
Gebruikersavatar
door dkeune
#920019
gewoon ff bij je rechterachterlicht kijken daaronder zit in een zwart kusntof doosje je pompje, controller alle sluchtslangetjes die daar in de buurt zitten vooral de t stukjes zie je ziet zitten, en dan ook bij je deuren in de doorvoerrubbers!
door VWamateur
#920413
Oke Allemaal bedankt ik zal er meteen werk in stoppen. Jullie horen mijn reactie later wel :roll:
MVG Hicham
door MiniFridge
#920418
Heb toevallig ook een Vento uit 94' met een centrale deurvergrendeling met ab.
Dat vacuumpompje heb ik altijd al gehoord, misschien nog een extra tipje.
Mocht dat kreunen van dat motortje echt heel lang gaan duren en de deuren 1 voor 1 heel langzaam sluiten dan kan misschien je accu aan vervanging toe zijn.

Suc6,

Danny
door VWamateur
#920424
Ja het geluid duurt heel lang maar de deuren gaan niet langzaam dicht ik doe vanaf de bestuurderskant de deur dicht als die dicht is gaan de andere vier(met koffer) en ik d8 dat dat vacuumpompje bij een vento aan de linkerkant was en niet rechterkant ALS IK HET FOUT HEB GRAAG CORRIGEREN

:help:
door VWamateur
#920464
Ik was helemaal vergeten te zeggen dat aan de bestuurderskant de elektrische raam defect is
Daarvoor heb ik in de plaats een handmatige raam gezet kan dat het zijn????
:???:

:help: :help:
RNS510 vraag

Update van de RNS is inmiddels gelukt. Was even wa[…]

Software versie 3.5

Momenteel wordt voor de ID.4 1st software versie 3[…]

We hebben nu 3x gehad dat de ventilatie niet doork[…]

OTA update 3.7

Ja, naar aanleiding van dezelfde mail had ik dit i[…]

Lekstroom

Of de meter vast aansluiten en de bekabeling tusse[…]

Ik herken het wat je schrijft. Elke dag sinds ze d[…]

Hoi allen. Deze week de update naar 3.7 gehad voor[…]

uitlezen en diagnose

"laten uitlezen met OBD"... dat is wel e[…]