- 05 jun 2008 13:01
#903228
Hoi,
Ik ben bezig met mijn 16v KR, deze was ik van plan om deze winter binnen te houden en om te bouwen naar Digi-1.
Echter, door wat omstandigheden gaat het er nu even niet van komen en moet de 16v weer de weg op. Ik wil namelijk niet met mijn cabrio de winter door.
Oke, mijn motor verbruikte op een gegeven moment water en olie. Conclusie lekke koppakking, deze moet ik dus fixen.
Is geen punt, tijd zat, maar ik denk niet dat mijn olie verbruik daarmee gaat zakken.
Ik had voordat ik em wegzette geen blauwe walmen/pluimen, en ook geen hoge carterdruk. Tenminste, ik had een redelijk normaal schoon luchtfilter en inlaat-traject.
De kop gaat er toch af, dus wat kan ik het beste (en goedkoopst) laten vervangen aan de kop om het vebruik enigszins nog terug te brengen?
Het spreekt voor zich dat ik hier geen honderden euro's aan uit ga geven vanwege de opbouw nieuwe motor.
gr. Manuel.
Ik ben bezig met mijn 16v KR, deze was ik van plan om deze winter binnen te houden en om te bouwen naar Digi-1.
Echter, door wat omstandigheden gaat het er nu even niet van komen en moet de 16v weer de weg op. Ik wil namelijk niet met mijn cabrio de winter door.
Oke, mijn motor verbruikte op een gegeven moment water en olie. Conclusie lekke koppakking, deze moet ik dus fixen.
Is geen punt, tijd zat, maar ik denk niet dat mijn olie verbruik daarmee gaat zakken.
Ik had voordat ik em wegzette geen blauwe walmen/pluimen, en ook geen hoge carterdruk. Tenminste, ik had een redelijk normaal schoon luchtfilter en inlaat-traject.
De kop gaat er toch af, dus wat kan ik het beste (en goedkoopst) laten vervangen aan de kop om het vebruik enigszins nog terug te brengen?
Het spreekt voor zich dat ik hier geen honderden euro's aan uit ga geven vanwege de opbouw nieuwe motor.
gr. Manuel.
Nero, RIP
Mk1 Golf Gti 8v Cabrio
Bora Variant Highline TDI
Mk1 Golf Gti 8v Cabrio
Bora Variant Highline TDI