VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Diefstal en vernielingen aan VW's
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Hakkers
#871544
haha helen of halen?

zit nogal verschil in ;)
door Cruzito
#871641
Cruzito schreef:
Marcel_VW schreef:niet om het een of ander maar voor je op zoek gaat naar een nieuw multimediasysteem zou ik eerst je alarm fatsoenlijk werkend maken of een nieuwe inbouwen, anders heb je over een paar maanden precies hetzelfde weer...

't is de laatste tijd wel weer kl*te, ze moeten met hun fikken van andermans spullen afblijven. Afhakken die handjes :evil:
ja ik dat gaat ik zeker doen. moet alleen ff een nieuwe handzender aanschaffen(lees besteld) en dan kan ik weer gebruik maken van me alarm.

Nou heb van de week een brief gekregen van de verzekering dat ik 700 euries ga krijgen. beter iets dan niets toch. vakantiegeld komt er ook aan dus kan ik wel wat leuks gaan helen

Oeps :oops: hahahahah halen bedoel natuurlijk he
Gebruikersavatar
door svN-
#871673
vwjetta1 schreef:je kan vanuit china leuke dingen halen www.chinavasion.com leuke prijzen voor leuk spul en is goed te doen kwa afleveren
maar het is indd een klote streek ik hoop dat diegene die het geflikt heeft zelf flink te pakken word genomen succes

leuke website maar wat voor kwaliteit is't ? waarschijnlijk niet te vergelijken met pioneer en kenwood etc
door Cruzito
#880177
svN- schreef:
vwjetta1 schreef:je kan vanuit china leuke dingen halen www.chinavasion.com leuke prijzen voor leuk spul en is goed te doen kwa afleveren
maar het is indd een klote streek ik hoop dat diegene die het geflikt heeft zelf flink te pakken word genomen succes

leuke website maar wat voor kwaliteit is't ? waarschijnlijk niet te vergelijken met pioneer en kenwood etc
Ja ik heb ook gewoon weer een pioneer gekochtl. Alleen is dit een nieuwe versie van die ik in de auto had.
door jimmy13
#880972
Ik kom van belgie en ik zal voor jou kapaza en 2dehands beetje in de gaten houden.
Wie weet komt da tot hier he, proberen kan geen kwaad en hopelijk vatten ze die smeerlappen ooit eens...
door jimmy13
#880973
Ik kom van belgie en ik zal voor jou kapaza en 2dehands beetje in de gaten houden.
Wie weet komt da tot hier he, proberen kan geen kwaad en hopelijk vatten ze die smeerlappen ooit eens...
door Cruzito
#881009
jimmy13 schreef:Ik kom van belgie en ik zal voor jou kapaza en 2dehands beetje in de gaten houden.
Wie weet komt da tot hier he, proberen kan geen kwaad en hopelijk vatten ze die smeerlappen ooit eens...
ja thnx man. heb inmiddels al weer en nieuwe pioneer gekocht met het geld wat ik heb terug gekregen van de verzekering.

Geen ervaren sleutelaar die een soortgelijk proble[…]

Nobby knobby gays boys in your town

Alluring gays in your town Pretty gays boys

Car play /android/radio /navi

Xtrons goede ervaring mee. Gebruik ook even de zoe[…]

Geprobeerd, maar nog geen reactie. Was benieuwd […]

zoals werd voorgedaan in het filmpje waar je zelf […]

Golf 5 aircoprobleem

Hallo iedereen, mijn zoon bezit een 2004 Golf 5 me[…]

Heb van de week de auto weggebracht voor een servi[…]