VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#880692
3 weken terug een vw golf 3 1.4 uit 97 gekocht. Meteen even een reservesleutel laten maken bij de schoenmaker, aangezien deze niet bij de auto zat. Naar mijn idee zit er geen chip in me sleutel tenminste zo ziet hij er niet uit. Gister kwam het moment me sleutel was weg, dus ik starten met me reservesleutel. Hij slaat aan!!! maar gaat ook weer uit .... Betekend dit dat er toch startonderbreking ofzo op zit, of zou de sleutel gewoon niet goed zijn.

Heb het origineel momenteel weer, ma is er bij een volgende keer toevallig een mogelijkheid om dit te overbruggen? of moet ik bij de dealer een sleutel bestellen en zo ja wat kost dit?
Gebruikersavatar
door ArnoD
#881002
Het aanslaan en vervolgens weer uitvallen duid op de startonderbreking.

Waarschijnlijk zat er dus wel een chippie in de sleutel..
Gebruikersavatar
door nemesis
#881023
de sleutel moet op de auto worden ingeleerd. dat kan bij de dealer.
door DurQ
#881412
idd startonderbreker. ik maak zelf ook sleutels, maar hoeveel mensen zelf niet weten dat ze wel startonderbreker hebben! beetje vreemd ook wel dat je het niet kunt zien. bij mn vorige auto, een civic, kreeg je bij het starten altijd een logo van een sleutel in je cockpit te zien. weet je tenminste waar je aan toe bent!
door vwbeun
#881518
sleutels bij dealer kosten tussen 40 en 140 euro, met of zonder afstandbediening. is ex in lezen aan wegrijblokkeering. komt er nog eens 35 euro bij.
RNS510 vraag

Update van de RNS is inmiddels gelukt. Was even wa[…]

Software versie 3.5

Momenteel wordt voor de ID.4 1st software versie 3[…]

We hebben nu 3x gehad dat de ventilatie niet doork[…]

OTA update 3.7

Ja, naar aanleiding van dezelfde mail had ik dit i[…]

Lekstroom

Of de meter vast aansluiten en de bekabeling tusse[…]

Ik herken het wat je schrijft. Elke dag sinds ze d[…]

Hoi allen. Deze week de update naar 3.7 gehad voor[…]

uitlezen en diagnose

"laten uitlezen met OBD"... dat is wel e[…]