VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#880324
hoi,

ik heb een golf 3 gti 16v uit 95, hij doet al een tijdje gek maar alleen zodra die warm werd dan ging die hikken en stoten en gewoon geen vermogen meer geven,niet goed op gas reageren en dan helemaal afslaan, ff afkoelen en dan kon ik weer een stukkie rijden.
in eerste instantie heb ik de verdelerkap en roter vervangen en een week geen last gehad toen ie weer begon bougie's en kabels vervangen(was ook wel nodig) weer hetzelfde verhaal.
toen uit laten lezen maar niets gevonden,op dat moment reed hij ook gewoon want die gagage was dicht bij, weet nie of dat wat uitmaakt.
gister naar huis gereden en net gered(hij begon weer) en vanmorgen deet hij niks meer je hoort hem ff aanslaan maar ook gelijk weer af
alles ff nagekeken maar zat nog allemaal goed.
weet iemand wat dit kan zijm???

Mijn bobine kan het trouwens ook niet zijn die isgoed.


nog een vraagje als ik me handrem erop zet knippert ook me olielampje(heeft die altijd zolang ik hem heb al gedaan) degene vanwie ik hem kocht zei dat dat bij sommige modellen zo hoorde maar ik den k toch ergens sluiting wie weet meer?

groetjes chees
Gebruikersavatar
door dkeune
#880327
heyy wat voor motorcode heb je?
meestal zit het probleem bij het gasklephuis die erg vies is daardoor kan die heel slecht gaan lopen en uitvallen!! dus schoonmaken met b.v. remreiniger(ontvetter) en dan de gasklep weer op de 0 stand laten zetten!!

gr dennis
door chees
#880789
hai motorcode weet ik niet zal straxx ff kijken.
maar dat gasklephuis op nul laten zetten moet dat bij de dealer of kan ik dat ook zelf?

groetjes
chees
door chees
#880870
hai,

ik had er een hard hoofd in maar na het schoonmaken van me gasklephuis gaat ie weer als een kanon hoop maar dat dat zo blijft, maar wil nog wel ff weten waarom ik hem op de nul stand moet laten zetten heb hem er gewoon vanaf gehaald en wer teruggezet,hij staat door die veer toch zowiezo op de nul stand?

maar iniedergeval bedank!!!!!
groetjes Chees
door chees
#881426
hai,

daar ebn ik weer en nou doet e toch weer hetzelfde, net weer stil langs de kant.
heeft iemand nog een endere suggestie voor mij?
en sorry nog niet gekeken naar de motercode,zo eerst ff van het weer genieten.

groetjes
Chees
door chees
#881583
hai,

ja ik heb alle stekkertjes en slangen nagekeken, ook al wat vervangen.
de anwb is er ook al een x bij geweest en die konden ook niets vinden en hebben me toen vanuit omg. apeldoorn terggesleept en ik woon in den haag.
dus ik zit toch echt aan een of andere kapotte sensor of draadbreuk ergens te denken maja ben ook geen monteur.

greotjes
Chees
door vwbeun
#881747
bdp voeler of hall voeler van je onsteking stuk.

wel vreemd dat wanneer auto afgekoeld is wel weer direct wil starten. en hoelang gaat het dan goed?
door chees
#882082
als dei een maal gek heeft gedaan en ik laat hem afkoelen rij die hooguit 10 min goed als ik hem sochtends staart en rij doet ie het een stuk langer.
bdp voeler bedoel je daarmee de krukassensor?
alvast bedankt voor jullie snelle reacties jongens.

groetjes Chees
RNS510 vraag

Update van de RNS is inmiddels gelukt. Was even wa[…]

Software versie 3.5

Momenteel wordt voor de ID.4 1st software versie 3[…]

We hebben nu 3x gehad dat de ventilatie niet doork[…]

OTA update 3.7

Ja, naar aanleiding van dezelfde mail had ik dit i[…]

Lekstroom

Of de meter vast aansluiten en de bekabeling tusse[…]

Ik herken het wat je schrijft. Elke dag sinds ze d[…]

Hoi allen. Deze week de update naar 3.7 gehad voor[…]

uitlezen en diagnose

"laten uitlezen met OBD"... dat is wel e[…]