VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#870802
Hey mensen ik zit met een probleempje

hier gaat die

Ik heb me een tijd geleden een golf 2 manhatten 1.6 gekocht uit 90
opzich liep hij voor de rest best goed maar er was 1 ding dat steeds stoord hij valt heel vaak uit vooral bij remmen enzo en ik twijfel ook wel als ik mn volle vermogen uithaal dus zijn we op onderzoek uitgedaan en zijn er achter gewkomen dat er een 2EE caburateur opzat wat eingleijk niet de bedoeling was volgends het VW handboek hoort er een Pierburg/Solex 2E2 versie op te zitte die ook dat verstel pijpje aan de bovenkant heeft voor de bijstellingen maar nu snap ik even 1 ding niet de aansluitingen kloppen maar kenne die ook veranderd zijn door de vorige eigenaar ik hbe nu laatst van iemand een 2E caburateur gekregen en opzich die lijkt veel op de 2E2 maar er past geen dikke stekker op zoals die nu op de 2EE zit heeft iemand wat oplossingen of wat tips wa tik zou kunnen doen ? moet ik nu een 2E2 vinden of past de 2E er ook op ik hoop dat jullie me hier mee kenne helpen want hier in de regio heb ik nog geen 2E2 kunnen vinden

alvast bedankt

Groetjes

AuG
Gebruikersavatar
door roy
#870860
ik heb nog een sloop wagen staan met een goed werkende 2E2 carburateur,
hoort orgineel te zitten op een 1.6 met motorcode PN

dus als je er niet meer uitkomt, kom even langs kun je meteen zien hoe het hoort te zitten ;)
Gebruikersavatar
door gerritclazien
#871191
alleen een 2e2 op helaas van pierburg!!!!
:smokin:
door augskuh
#871407
roy schreef:ik heb nog een sloop wagen staan met een goed werkende 2E2 carburateur,
hoort orgineel te zitten op een 1.6 met motorcode PN

dus als je er niet meer uitkomt, kom even langs kun je meteen zien hoe het hoort te zitten ;)
als je da ding verkoopt wat vraag je er dan voor ? en waar woon je precies kom ik ff die kant uit
Gebruikersavatar
door roy
#871432
je hebt PB ;)
RNS510 vraag

Update van de RNS is inmiddels gelukt. Was even wa[…]

Software versie 3.5

Momenteel wordt voor de ID.4 1st software versie 3[…]

We hebben nu 3x gehad dat de ventilatie niet doork[…]

OTA update 3.7

Ja, naar aanleiding van dezelfde mail had ik dit i[…]

Lekstroom

Of de meter vast aansluiten en de bekabeling tusse[…]

Ik herken het wat je schrijft. Elke dag sinds ze d[…]

Hoi allen. Deze week de update naar 3.7 gehad voor[…]

uitlezen en diagnose

"laten uitlezen met OBD"... dat is wel e[…]