VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Diefstal en vernielingen aan VW's
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door PoloAn
#850218
Ik was superblij met mijn nieuwe seat leon. En natuurlijk de 2e nacht dat ik m heb vond een of andere grapjas het nodig om mijn auto met zijn sleutels of iets anders te bewerken :S
Gelukkig zijn de krassen niet erg diep maar balen als een stekker doe ik wel. Ook om dat je voor vandalismeschade helaas geen aanspraak maakt op het waarborgfonds.
Iemand wijze raad hoe ik deze krassen het beste weg kan poetsen?
Gebruikersavatar
door WEGPIRAAT
#850313
Geen wijze raad maar in ieder geval veel succes. Altijd jammer dit soort acties.

Mocht je de dader achterhalen................we hebben een grote tuin...........een diepe vijver..............en hoge bomen...................mogelijkheden zat dacht ik zo (en dan heb ik het nog niet eens gehad over de Maine Coon en Schildpadden :twisted: ).
door VW_Belgium
#850340
Ja is wel effe balen, ik weet ni wa ik zou doen met de eerste die ik dat zie doen met mijn wagen.
WEGPIRAAT schreef:en dan heb ik het nog niet eens gehad over de Maine Coon
Hier loopt ook zo één rond, is nog maar 5maand ma kan ook al scherp uithalen zenne :lol:
Gebruikersavatar
door dennissvr6
#850348
das super vervelend zeg, ze zouden degene die zoiets flikt gewoon moeten afschieten :devil:

maare help polijsten misschien ;)

suc6 ermee hoop dat je `t weer wegkrijgt omdat ze niet zo diep zijn ;)
Gebruikersavatar
door roberto
#850353
super trieste actie!! :?
Gebruikersavatar
door PoloAn
#850779
Helaas kan het er niet uitgepolijst worden en moet de motorkap, linkerzijscherm, linkerdeur, en linkerachterscherm opnieuw worden gespoten.. +-1800 eurie.
Ik ben wel verdomd blij met mijn all-riskverzekering. En uiteindelijk kost me dit dus een stuk minder. Maar het blijft een hele zielige actie........

Wat betreft de main coons en de schildpadden hou ik me zeker aanbevolen.. Al klinkt de diepe vijver ook wel interessant. Dus mocht ik de eikel(s) te pakken krijgen dan horen jullie het zeker!
Gebruikersavatar
door mechanic
#850802
heb je niet gewoon een vriend met een boot...?
Gebruikersavatar
door Mischa
#850842
mechanic schreef:heb je niet gewoon een vriend met een boot...?
Als je een paar mooie sportschoenen hebt kan het. :mrgreen:

jammer van je wagen, kan echt niet begrijpen hoe iemand dat kan doen. :twisted:
Gebruikersavatar
door Timeeh
#851741
Das zwaar klote. Zeker omdat je m pas 2dagen hebt. Ben maar blij met je all-risk. Want die gasten vinden ze toch niet meer. Hoe vervelend het ook is.
Gebruikersavatar
door PoloAn
#854455
Tja als boten anna zou ik aan een paar sneakers toch ook wel moeten kunnen komen..

Volgende week gaat ie waarschijnlijk al naar de spuiter. Lang leve de allrisk ;)
Gebruikersavatar
door vw-gek
#854724
Het blijft allemaal tuig wat er rond loopt tegenwoordig. En wat hebben ze eraan :shock:
Laatst gewijzigd door vw-gek op 30 mar 2008 16:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door Capo
#854731
Ook een no claim beschermer op je verzekering????

Kost bijna niks en de meeste goede verzekeraars hebben dit tegenwoordig wel te bieden!
Gebruikersavatar
door PoloAn
#855254
mijn verzekering haalt het niet van mijn bonusmalus af omdat het schade door vernieling is en dat is een apparte groep. erg fijn dus

Geen ervaren sleutelaar die een soortgelijk proble[…]

Nobby knobby gays boys in your town

Alluring gays in your town Pretty gays boys

Car play /android/radio /navi

Xtrons goede ervaring mee. Gebruik ook even de zoe[…]

Geprobeerd, maar nog geen reactie. Was benieuwd […]

zoals werd voorgedaan in het filmpje waar je zelf […]

Golf 5 aircoprobleem

Hallo iedereen, mijn zoon bezit een 2004 Golf 5 me[…]

Heb van de week de auto weggebracht voor een servi[…]