VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Diefstal en vernielingen aan VW's
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door Rutgerfranke
#847973
Hey,

Vanochtend ging ik weg. Druk op me afstandbediening van de centrale deurvergrendeling... maar hij popt niet open.. algoed kan gebeuren zekeringetje ofzo.. dus doe hem gewoon met de sleutel open.. En het bleek de zekering te zijn.

Later op de ochtend moet ik wat uit de auto pakken.. trek ik zowat heel me linkerportier hendel eraf.. kijk bij de rechtse hendel en daar zag ik 2 putten van een schroevedraaier.

Verdomd geprobeerd in te breken dus!

Ik wil nou gelijk me hendels verwijderen.. dus me deuren cleanen. Nu was mijn vraag.. Watvoor alarm heb ik nodig om me deuren ook open te laten gaan in plaats van dat je ze alleen slot dicht of open doet?

Mvg Rutger.
door willemvansoeren
#847986
je hebt een corrado???? onthoud wel een inbreker komt in je auto als hij wil. en als het niet met een schroever draaier wil tik tie het ruitje er wel uit. mijn advies monteer een deugdelijk alarm. en laat je klink zitten je kunt er wel een slotloze in doen.
door Rutgerfranke
#848028
Nee heb een Golf 2 Gti. Maargoed. Dat lijkt me ook wel een goed idée, had een alarm zien staan voor niet al te veel geld. Gewoon een met beweging censor.

Bedankt.

R.
door Rutgerfranke
#848042
Waar kan je die deurgrepen bestellen dan? Heb even via google gezocht maar kon niet echt veel vinden..
door timberland
#848044
als je er eentje voor weinig wil zou ik zo'n camco nemen
voor weinig geld toch een redelijk alarm systeem
het allermooiste zou een clifford zijn maar die is weer extreem duur.
door willemvansoeren
#848076
Rutgerfranke schreef:Nee heb een Golf 2 Gti. Maargoed. Dat lijkt me ook wel een goed idée, had een alarm zien staan voor niet al te veel geld. Gewoon een met beweging censor.

Bedankt.

R.
oke, dat is makkelijk je neemt gewoon de achter grepen van een jetta 2 of golf 2 ,,,5 deurs je zet het heveltje van je originele klink met slot gat over. en voila je hebt een slotloze klink. doe er dan wel een setje armor plates op voor het makkelijk open wippen je moet het ze niet te makkelijk maken.
door dBp
#848090
Jesus kerel dit is minder.

Als je de G60 erin hebt moet je ook wel een goed alarm hebben ;)
Gebruikersavatar
door quers
#848098
ik ben bezig met een project met dichte deuren: http://www.vwforum.nl/modules.php?name= ... highlight=

Je kunt van die "deurpoppers"kopen bij iedere autostylezaak. Deze zijn bedoeld om bijv. je kofferklep van voren te openen met een knop.

Nu heb ik gewoon een goedkoop CV systeem met afstandsbediening gekocht. Je hoeft nu alleen de aansturing hiervan op zo'n deurpopper aan te sluiten en dan wipt de deur zo open. Nadeel is dat je maar één deur hiermee kan aansturen.
door Rutgerfranke
#848243
Bedankt voor de reacties/steun! Vind het echt zo waardeloos maargoed.. Moet gewoon opgelost worden! Wel klote dat maandag de winkels dicht zijn! Hopen dat ik dinsdag vrij kan krijgen en het allemaal in orde kan maken.. alarm halen plus kijken voor deurgrepen op de sloop!

En @ dBp, Dat alarm heb ik dan zeker nodig ja! Haha.

I'll keep you up to date!

R.
Gebruikersavatar
door Paradox21
#848271
Klote man, Ik zou een blind slot plaatsen en een beter alarm systeem
Camco zou ik niet aan beginnen ik zelf en een neef hebben beide een camco systeem gehad waardeloos!!! (onze mening) 8)

Ik weet niet waar je woon maar hier in (zuid Limburg NL) ligt een zaak die Klasse III met certificaat inbouwd voor +-450 euro

suc6 ermee, grtjes marco
door Rutgerfranke
#849562
Nou gister was ik dus toch maar van plan om gelijk me deuren helemaal te cleanen..

Plaatjes geknipt, Las-stukken roest/lak vrij gemaakt.. maar we dachten dat het wel ging met een electrode lasapparaat.. nou mooi niet dus. Zoek nu dus iemand die kan lassen haha, of ik ga even langs de autoschade bedrijfjes..

Auto staat nu in de garage. Wil natuurlijk niet dat straks of heel me auto weg is of de kale delen gaan roesten..

Van de week een Achterklep pomp/systeem halen.. en die in me linkerdeur bouwen.. aansluiten op me alarm die ik van het weekend hoop ik binnen heb en klaar is kees. Zo gaat de linkerdeur open via een knopje en de rechter wanneer ik dat wil van binnenuit..

Gr.

Bedankt voor de reacties
Gebruikersavatar
door hendriks
#853878
Je kunt ook speciale setjes kopen voor de deuren met afstb dan heb je 2 knopjes voor de deuren apart te openen van autostyle dacht ik
Trekhaak EOS

Ik krijg een afneembare trekhaak op m’n EOS bestel[…]

Door Volkswagen betaald.

Div. Communicatiestoringen

Aan de hand 2 fotootjes met een overzicht van fout[…]

Hoi, Ik heb sinds een maand of 6 een Arteon TSI 2.[…]

Geen ervaren sleutelaar die een soortgelijk proble[…]

Car play /android/radio /navi

Xtrons goede ervaring mee. Gebruik ook even de zoe[…]

Geprobeerd, maar nog geen reactie. Was benieuwd […]

zoals werd voorgedaan in het filmpje waar je zelf […]