VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Taigo, T-Cross, T-Roc, Tiguan & Touareg
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Gerald1300
#788121
Wij hebben hem ook staan bij de garage voor 49,950 Euro.

hij is ook full option met een 2.0 TDI 103 KW en hij rijd fantastisch !
door TiguanMeister
#788872
Hij is 15 december gekocht en de order is 4 januari doorgezet door de importeur.
Dit komt doordat de RNS 510 dynaudio niet in combinatie met de park assist besteld kan worden.

Nu is de RCD 510 dynaudio besteld en wordt de RNS 510 later ingebouwd. € 500,- voor een achteruitrijcamera die je niet gebruikt, is veel geld.
Gebruikersavatar
door skitzo
#788875
die achteruitrijcamera is echt heel handig als je er eenmaal aan gewend bent
heb er al een paar x mee kunnen stoeien en het werkt echt feilloos.

voor degene die nog een tiguan willen bestellen
ze zijn voor dit jaar al door de voorraad heen :shock:
Gebruikersavatar
door VAG79
#788914
skitzo schreef:die achteruitrijcamera is echt heel handig als je er eenmaal aan gewend bent
heb er al een paar x mee kunnen stoeien en het werkt echt feilloos.

Heb je het al getest in de mist , of in de ochtend als het koud is en er komen dampen uit de uitlaat en de je hebt een boel condens?

Ik vind die cam helemaal niets..


De Tiguan vind ik wel super, als de 2WD er is dan ga ik die bestellen voor m,n vriendin.
door tiguana
#790205
De mijne besteld in oktober een 2 ltr TDI sport en Style, voorzien van diverse opties oa panorana dak, levertijd zou zijn begin januari is uitgesteld tot eind juni/juli....


Lekker hoor die levertijden
Laatst gewijzigd door tiguana op 21 jan 2008 20:42, 2 keer totaal gewijzigd.
door Jessica
#792985
Hallo allemaal, wordt binnenkort ook de trotse bezitter van een Tiguan sport & style met alles er op en aan. Heb hem 13 december besteld. Toen zei de verkoper dat ik moest rekenen op mei a.s. Nu vroeg ik deze week naar de stand van zaken en toen vertelde hij dat mijn auto ingepland stond voor half juli in productie dat zou inhouden dat ik 'm eind juli in Duitsland kan gaan halen. Heb zo'n arrangement gedaan dat ik zelf mijn auto ga halen (lijkt me zo VET!). Maar goed daar schrok ik een beetje van ik had helemaal op mei gerekend. De verkoper gaf ook aan dat de geruchten steeds sterker worden dat ze de productie van de Touran tijdelijk verminderen zodat ze meer tiguans kunnen maken. Weet iemand daar wat van???

Jessica
door bam-bam
#795362
Heb de sport & style met wat opties 11 Oktober 2007 besteld.Vorige week gehoord dat productie week is 6 en afleveren in week 11.

fingers crossed.

Gr Marcel
door Jessica
#795394
Kijk dat is niet verkeerd en goed te over zien. Spannend hoor. Ben benieuwd wanneer die van mij komt.

Gr. Jessica
door tiguana
#797763
Vandaag maar weer eens geinformeerd maar het kan maar zo eens december 2008 worden voordat hij gaat komen, lekker hoor besteld in oktober en levering in december 2008.... :(

Heb de hoop opgegeven en ga maar eens verder kijken bv een passat coupe
door Jessica
#797860
Dat snap ik niet ik heb al een brief gehad dat de levering verwacht wordt in mei. In de computer van de fabriek staat hij ingepland voor productie in juli. Dus later kan het dan in ieder geval niet worden. Hoe kan 't dan dat die van jou is uitgesteld. Dat is toch heel raar.

Groetjes Jessica
door bam-bam
#798246
Tiguan, ik zou toch hier en daar wat navraag gaan doen waarom de productie van een auto die in oktober 2007 besteld is (voor de introductie) pas in dec 2008 gaat plaatsvinden.Zou het mischien zo zijn dat je een optie hebt gekozen waar ze mogelijk problemen mee hebben?
Of hebben ze misschien een twee(voor) wiel aan gedreven versie besteld?

Zoals ik al geschreven heb is de mijne 11 Oktober 2007 besteld, de eerste (voorlopige)planning was week 1 2008,daarna week 4 2008 ook dit was nog een voorlopige planning ,maar nu heb ik van de dealer een definitieve productie week gekregen week 6.

Moet er wel bij zeggen ,wat is definitief.

Ik geloog het pas als hij bij me voor de deur staat.

Gr Marcel
door Swift
#805122
Mijne Sport&Style 2.0Hdi full option 4x4 besteld medio december.
Levertijd Oktober/November 2008
Volgens ik hier en daar lees hebben of hadden ze assemblage problemen waardoor ze maar 18 exemplaren per dag buiten kregen.

Zal ook wel de populariteit zijn van dit model, Nissan Qashquai is OOK al November 2008 volgens ik hoor bij bestelling nu...

Wel spijtig, straks rijdt iedereen met een Tiguan of Qashquai ;)
Gebruikersavatar
door igor
#805131
ik werk bij de vw dealer wij hebben zelfs nu al een levertijd van begin 2009 er is namelijk super veel vraag naar.
door bam-bam
#805232
Igor:

Zijn er uberhaupt al Tiguans afgeleverd (Demo's niet meegerekend)?

Op een duitse forum gelezen dat er +/- 450 Tiguans per dag van de band rollen en dat moet toenemen naar 600 stuks eind Maart.

Gr Marcel

Beetje late reactie maar lokale schadeherstelbedri[…]

Dag allen Ik heb sinds 2 maanden een nieuwe ID4.[…]

Golf 7 gte app

Goedemorgen, Ik heb een probleem met de app-bedie[…]

Verhelpen vals olie druk probleem

Inmiddels erachter dat er geen printplaat in het t[…]

Na 1 week rondrijden met alle foutmeldingen en aan[…]

De navigatie plant regelmatig erg onlogische route[…]

Op het scherm zijn twee knoppen die prominent aanw[…]

Gezocht: caddy mk1

Goedendag, Ik ben opzoek naar een harde en zo goed[…]