VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Scirocco, Corrado, EOS & Beetle
door skitzo
kwam vanmiddag een oude fiat cinquecento tegen met zo'n zelfde dakhut :mrgreen:
door marceljoann
het is iets wat je niet vaak tegen komt :mrgreen: .maar wel handig
door lexo
YuLi schreef:ja maar ik ben sneller :mrgreen:
Dat weet ik nog zo net niet ;) Kennis van me rijd een 1.2 turbo chinqy, en dies nogal erg rap..
door YuLi
lexo schreef:
Dat weet ik nog zo net niet ;) Kennis van me rijd een 1.2 turbo chinqy, en dies nogal erg rap..
nou ik neem aan dat ik zo'n koektrommel met 145 pk wel achter me laat zeker als deze beladen is.
door lexo
YuLi schreef:
lexo schreef:
nou ik neem aan dat ik zo'n koektrommel met 145 pk wel achter me laat zeker als deze beladen is.
Zo'n koektrommel dat nix weegt en 150 pk aan boord heeft? Das toch stevig werken hoor..

Het is nie tmijn favo auto, maar ik ga er niet naast staan met mijn C denk ik..
door lexo
lexo schreef:
YuLi schreef:
lexo schreef: Dat weet ik nog zo net niet ;) Kennis van me rijd een 1.2 turbo chinqy, en dies nogal erg rap..
Zo'n koektrommel dat nix weegt en 150 pk aan boord heeft? Das toch stevig werken hoor..

Het is nie tmijn favo auto, maar ik ga er niet naast staan met mijn C denk ik..
filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=JWa1ldSA2rE
door Capo
Dat leg je zeker weten af......... ik pak met mijn MK1 (152 PK) al een Corrado 2.9!!

En dit is nog eens 150 a 200 kg lichter!!
door YuLi
Het zal best ik leg het liever af in stijl dan winnen in een hok van een koektrommel 8)

Ik leg het met mijn 118 pk mk1 naast de eerste twee versnellingen het echt zwaar af tegen mijn eigen corrado hoor minder gewicht of niet. De top eindigd bij de golf wel een beetje rond 180 - 185 en de corrado gaat dan nog wel ff door naar de 230 - 240.
door lexo
YuLi schreef:Het zal best ik leg het liever af in stijl dan winnen in een hok van een koektrommel 8)
Dat ben ik 100% met je eens, ik zou in zo'n apparaat niet eens harder dan 120 durven/willen rijden!
door Capo
YuLi schreef:Het zal best ik leg het liever af in stijl dan winnen in een hok van een koektrommel 8)

Ik leg het met mijn 118 pk mk1 naast de eerste twee versnellingen het echt zwaar af tegen mijn eigen corrado hoor minder gewicht of niet. De top eindigd bij de golf wel een beetje rond 180 - 185 en de corrado gaat dan nog wel ff door naar de 230 - 240.
Mijn MK1 heeft 152 PK het koppel weet ik zo niet maar de top is ook een stukkie boven de 200.......

Is een G60 sneller dan een 2.9 VR6??
door Pyledriver
YuLi schreef:Nog een maandje werken en dan 3 weken op vakantie! Lekker kamperen in Frankrijk en er moet natuurlijk een hoop zooi mee. Luxe kampeerders.

Ik ga met de corrado en heb van het weekend even mijn dakdrager en dakkoffer geprobeerd:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Oja shot with nokia N73

Ik vind het wel lachen :)
[yeah]
Vw golf 3 climatronic

Goedendag, Ik heb een golf 3 uit 1996 rolling sto[…]

Goedendag, Ik rij een golf 7 2.0 tsi. Maar zit me[…]

Arteon 2.0 TDI aankoop

Als ik me niet vergis moet de distributieriem verv[…]

Onbekend tikkend geluid