- 11 nov 2024 08:53
Hallo allemaal! Sinds ongeveer een half jaartje bezit ik de machtige Volkswagen Phaeton W12 in 4p configuratie. Tot nu toe probleemloos, en alles werkt, alleen sinds dat ik de auto een tijdje in de opslag heb staan, is de voorzijde ingezakt als een pudding Iets met luchtvering dus...alleen ik weet niet wat. De zaken die ik al geprobeerd heb:
- accu's goed opgeladen met druppelladers
- auto starten en tijdje stationair laten lopen
- voorzijde opkrikken en daarna auto laten lopen
- zekeringen gecheckt
Er komt helaas geen beweging in de voorzijde, aan het begin hoorde ik bij contact (zonder starten) aan de achterzijde de pomp lopen (zonder effect voorzijde) alleen die hoor ik nu ook niet meer helaas. Krijg in display de foutmelding 'fahrzeug zu tief, vervelende persoon fahren' . Het motorblok ligt ook nog slechts een paar cm van de grond, dus naar dichtsbijzijde garage rijden is ook geen optie.
Ook heb ik de auto geprobeerd uit te lezen met OBD Carly, dit is mij tot nu toe echter nog niet goed gelukt (krijg geen foutmeldingen te zien).
Kortom: ik zoek iemand die mij verder kan helpen met de gouden tip of assistentie op locatie (mijn stalling in Ulft). Dit laatste uiteraard tegen betaling. Ben zelf geen sleutelaar helaas
Ik kijk uit naar jullie tips & tricks, dank alvast!
Foto:
- accu's goed opgeladen met druppelladers
- auto starten en tijdje stationair laten lopen
- voorzijde opkrikken en daarna auto laten lopen
- zekeringen gecheckt
Er komt helaas geen beweging in de voorzijde, aan het begin hoorde ik bij contact (zonder starten) aan de achterzijde de pomp lopen (zonder effect voorzijde) alleen die hoor ik nu ook niet meer helaas. Krijg in display de foutmelding 'fahrzeug zu tief, vervelende persoon fahren' . Het motorblok ligt ook nog slechts een paar cm van de grond, dus naar dichtsbijzijde garage rijden is ook geen optie.
Ook heb ik de auto geprobeerd uit te lezen met OBD Carly, dit is mij tot nu toe echter nog niet goed gelukt (krijg geen foutmeldingen te zien).
Kortom: ik zoek iemand die mij verder kan helpen met de gouden tip of assistentie op locatie (mijn stalling in Ulft). Dit laatste uiteraard tegen betaling. Ben zelf geen sleutelaar helaas
Ik kijk uit naar jullie tips & tricks, dank alvast!
Foto: