VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen VWForum archief
#2850913
Ik heb een 1.6 vw bora fsi 1j2 bad.

Waar de P0191 code van blijft terug komen.
Ik heb de brandstofpomp,brandstoffilter,drukregelaar,brandstofdruksensor,2ehands hogedrukpomp vervangen.
En nog steeds blijft die code terug komen en gaat de motor inhouden en stotteren.
Stationair loopt hij mooi en heel rustig rijden ook wel redelijk. Maar met gas bokt hij en houd in.
Heb al veel op Google gezocht en moet te maken hebben met te veel of te weinig benzine wat niet duidelijk uitgelegd staat.

Ik hoop dat iemand me hier meer over kan vertellen en misschien ook wel wil helpen met uitlezen en dergelijke.
#2850916
Waarom een nieuw topic openen? Je had dit gewoon in je andere topic kunnen plaatsen wat ook gaat over je brandstofpomp, drukregelaar etc...


P0191 opgezocht? Nee? Moet je dan toch eens doen... --> https://www.gerritspeek.nl/vag-com_dtc-16575.html

Ben bang dat je met VCDS aan de slag zal moeten om een en ander in de meetwaardeblokken te controleren...
#2850920
Dit leek mij wel een nieuwe topic aangezien dit over een foutcode gaat en dat andere over welk soort pomp en drukregelaar ik moet nemen.

Op die site heb ik ook gekeken idd maar dan zal die toch wel aan de laptop moeten.
#2850926
Een foutcode die betrekking heeft op het slecht lopen van je motor, wat je in je andere topic al had aangekaart... meerdere topics over hetzelfde probleem geeft niet sneller antwoord op je vraag.

De uitleg op de website van Gerrit Speek lijkt me duidelijk... kwestie van nu de daad bij het woord voegen en de genoemde meetwaardeblokken controleren...

Ik herken het wat je schrijft. Elke dag sinds ze d[…]

Hoi allen. Deze week de update naar 3.7 gehad voor[…]

uitlezen en diagnose

"laten uitlezen met OBD"... dat is wel e[…]

Lekstroom

... sluit de motorkap eens... want als het systeem[…]

Aaah zo. Fijn dat je wederhelft af en toe wilt hel[…]

Raar geluid stuurhuis golf 7

Hallo, Ik heb al lange tijd een raar geluid ergen[…]

Lampje Airback gaat branden

Bekend probleem bij de mk4 platform. Voor mijn mk4[…]