VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf VIII
door Luug123456
Mijn golf laadt niet meer op met bijgeleverde voeding.
Lampjes op voeding branden.
Op console staat aan dat de stekker erin zit, maar daar blijft het bij. Geeft ook niet aan hoelang het opladen gaat duren!
door wimenjoke
Wat dacht je van VCDS oid.
Er zijn op dit forum mensen die je mogelijk kunnen helpen anders wordt het een garagebedrijf.
door Luug123456
Door de garage uitgelezen, kon niets vinden,
Een paar dagen later kon ik ‘s morgens niet meer starten, accu helemaal leeg, moest met sleutel de deur openen. Geen enkel lampje brandde meer.
Met een andere auto mijn auto gestart. Daarna bleven alle rode lampen branden, maar na 100 meter rijden was alles weer normaal en tot mijn grote verbazing kon ik ook de auto weer elektrisch laden. Dit probleem is in ieder geval opgelost, maar erg bevredigend is het niet natuurlijk!
door Mari
Het wel/niet kunnen laden van de grote accu staat los van het niet kunnen starten van de auto, daarvoor heeft de auto nog steeds een gewone 12V accu... Er is dus wat meer aan de hand als deze ineens leeg is... Garage moet toch eens verder kijken... Waarmee heeft de garage uitgelezen?
door DrEd
De GTE heeft zo zijn probleempjes, de 12volt accu is redelijk snel "op" en zal dan vervangen moeten worden. Daarnaast zit er aan de pluskabel van de 12volt accu een 200amp zekering. Deze staat er ook om bekend dat die het soms wel/niet doet. Door trillingen kan daar een breukje in ontstaan.

Accu kun je doormeten (en zo nodig simpel vervangen) en die zekering kost een paar euro.
Voorstellen + update ID4 2024

Hoi Funky. Aan de auto zal het niet schorten. Ik r[…]

Dag mijnheerdeJonge, Ik heb ongeveer 2 weken geled[…]

Dankjewel ga ik proberen!

Update 12/11/2024 - Golf wederom naar Dealer […]

Golf 5 GTI

De onderhoudsmelding is inmiddels aangesprongen, d[…]

Mijn mk1 gti werkt mijn rechter achterlicht alleen[…]

Oke bedankt Gr Cas

OTA update 3.7

Nee, geen problemen.