- 16 aug 2024 23:02
Dit is mijn tweede ID4. In beide auto’s heb ik vaak bij van binnenuit de deuren openen (bestuurder of bijrijder) dat de deur bij de eerste poging blijft “haken in het slot”. Dan wil de deur dus niet volledig open en moet je dus nog een keer de hendel overhalen. Als je even wacht, hoor je soms een klik en gaat de deur wel in één keer soepel open. Het komt frequent en onvoorspelbaar voor.
Op het display verschijnt soms een melding over safe-vergrendeling die naar de gebruikershandleiding verwijst. Zoals ik het lees betreft dat de inbraak-en diefstalbeveiliging (van buiten naar binnen dus!) en is blijkbaar niet uit te zetten. Ik vind het een heel onveilig gevoel dat ik de deuren niet in één beweging kan openen in bijv. een noodgeval. Wie herkent dit en heeft een oplossing? B.v.d. Daniëlle
Op het display verschijnt soms een melding over safe-vergrendeling die naar de gebruikershandleiding verwijst. Zoals ik het lees betreft dat de inbraak-en diefstalbeveiliging (van buiten naar binnen dus!) en is blijkbaar niet uit te zetten. Ik vind het een heel onveilig gevoel dat ik de deuren niet in één beweging kan openen in bijv. een noodgeval. Wie herkent dit en heeft een oplossing? B.v.d. Daniëlle
Laatst gewijzigd door DanielleW op 18 aug 2024 10:00, 2 keer totaal gewijzigd.