- 17 jul 2024 06:57
Hallo mensen mijn naam is Musa, 27 jaar uit Antwerpen en ik ben eigenaar van een Golf VIII GTI. Heb ondertussen mijn wagen al een paar maand. Er staan nog maar +- 37500 km op de teller. Recent heb ik ondervonden wanneer ik van mijn oprit rijd en dan lichtjes bollend mijn stuur naar links draai dat ik een vervelend geluid hoor,het is alleen als ik heel traag rijd dus bijna tot stilkomen en ook veel moet draaien bv draaien in een smalle straat en parkeren maar altijd links . Het geluid is een beetje te vergelijken met vallende knikkers of iets krakend een beetje van beide. Verder heb ik geen problemen met de wagen rijd perfect mechanisch alles in orde ( wat de garagist zei) is recent gestabiliseerd heb er nieuwe banden (pirelli p zero) op laten zetten en me remblokken (brembo) van de vooras vervangen. Heb dit voor de vervangingen ook gemeld aan de auto dealer omdat ik nog een jaar garantie heb en hij had me doorverwezen naar een garage waarmee hij samenwerkt. Was langsgegaan samen met de garagist rondegereden en hij had het ook ondervonden maar kon niet snel iets zeggen vanwaar het kwam. Week erna mijn wagen afgezet bij de garagist voor een week omdat ik naar griekenland was gegaan op vakantie zodat hij het kon onderzoeken en eens kon kijken naar de plaatsen vanwaar hij vermoedens had. Toen ik de wagen terug ging ophalen heeft hij mij gezegd dat hij niets heeft gevonden en dat de wagen mechanisch in orde is en dat ik alleen me banden en remblokken beter kon laten vervangen en nog even moest rijden tot het misschien “erger” word zodat het duidelijker kan zijn wat het probleem is. Een vriend van mij die ook garagist is en voor mij de remblokken heeft gestoken heeft ook niet direct een idee wat het kan zijn. 3 weken verder nogsteeds hetzelfde ik weet echt geen raad meer hopelijk kan ik hier iemand vinden die hetzelfde heeft of heeft meegemaakt. Alvast bedankt