VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen problemen
Hallo goedemiddag,

Ik heb een probleem met mijn passat cc, de auto is gesleept door de anwb het is een 4 motion met dsg, de transporteur gaf aan dat op de snelweg de achteras blokkeerde alsof de handrem erop ging en heeft toen pas de achteras op wieletjes verder gesleept. Ik had een start probleem (computer herkende sleutel niet) daarom werd de auto meegenomen door de anwb om naar de garage te brengen, toen ik de auto weer kon ophalen merkte ik dat het esp lampje bleef branden en dat als je naar links of naar rechts stuurt als je rustig rijd de achteras lijkt te blokkeren en tot stilstand komt tenzei je wat extra gas geeft dan slipt de auto, bij het uitlezen gaf de auto aan 4 wiel systeem geen communicatie, ik heb m weer naar een garage gebracht en die gaf aan dat het de differentieel/haldex is die is vervangen voor een tweedehandse anwb wildde geen nieuwe vergoeden, na het monteren en het verversen van de olieën van de haldex/differentieel wildde we gaan testen hebben we weer uitgelezen zelfde foutmelding, toen heb ik even online gezocht had ik wat gelezen over een zekering dus zekeringen bekeken inderdaad de zekering van de AWD was verbrand dus vervangen esp lampje weg geen foutmeldingen meer maar wel nog steeds het zelfde probleem bij het sturen op lage snelheid achteras wil blokkeren stoppen, bij rechtdoor rijden lijkt alles in orde en bijvoorbeeld snelweg bochten maken lijkt ook alles in orde, het ergst is als je de stuur helemaal draait

Ik heb geen idee wat het kan zijn mijn garage weet het ook niet, hebben jullie een idee?

Alle hulp is welkom dank jullie wel alvast
Zwarte interieur delen

Inderdaad sorry daarvoor dacht dat ik hier een nie[…]

Volkswagen data sticker

Bij mij zit de sticker in het serviceboekje en zit[…]

Hallo ik wil de remvloeistof verversen van mijn G[…]

Navigatie tussen de tellers

Bedankt voor je antwoord! Ja dit heb ik al geprob[…]

Ok, dan beschadigd die trekveer de klepjes dus nie[…]

Ik heb een Volkswagen Sportsvan gekocht en volgens[…]

Probleem met noodoproepfunctie

Het werkt weer (garage geeft op dat sos module h[…]