VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Audio, video & gaming in je auto
#2848746
Hallo,

sinds kort heb ik een golf station bj 2019.
Super blij met de auto en de auto is ook redelijk rijk aangekleed.

Er is alleen 1 probleem, als ik mijn achter ruit verwarming aanzet valt dab+ weg en heb ik nog alleen FM ontvangst welke vaak erg stoort. Zet ik de verwarming uit dan is het signaal binnen een paar seconden weer terug.

op het forum kan ik niet echt toppics vinden over het zelfde probleem, wel via google betreffende andere auto's
De lokale VW dealer zegt hier nog nooit iets over gehoord te hebben en heeft gevraagd of ik de auto een paar dagen kan missen zodat ze het probleem kunnen gaan zoeken. ( met gevolg dat ik heel veel werkplaats uren kwijt ben voor het alleen zoeken)

Nu is mijn vraag of op dit forum vol met VW fanaten er iemand is die mij in de goede richting kan sturen om het probleem (zelf) op te lossen
#2848750
... de dealer zou toch moeten weten dat er een antenneversterker bij de achterruit zit, deze is wellicht slecht en valt door de mand wanneer het stroomcircuit van de achterruit zwaarder belast wordt omdat de achterruitverwarming aan staat...
#2848976
afgelopen weekend zijn de antenne op het dak en de versterker bij de achterruit vervangen. Helaas blijft het probleem nog steeds bestaan.

De antenne versterker voor FM is niet vervangen.

Is het misschien een massa probleem in de achterklep ? Dit lijkt mij toch niet normaal bij dit type auto?
Car play /android/radio /navi

Xtrons goede ervaring mee. Gebruik ook even de zoe[…]

Geprobeerd, maar nog geen reactie. Was benieuwd […]

zoals werd voorgedaan in het filmpje waar je zelf […]

Golf 5 aircoprobleem

Hallo iedereen, mijn zoon bezit een 2004 Golf 5 me[…]

Heb van de week de auto weggebracht voor een servi[…]

Ik heb vergeten aan te geven dat problemen weg war[…]

Hallo allen! Ik heb een leuke golf 3 voor mijn vr[…]