VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf VIII
  • Gebruikersavatar
#2848583
... in voorgaande posts zijn wat bedragen genoemd... reserveer het dubbele daarvan dan zit je goed wanneer er geen coulance regeling met je getroffen wordt. Zal aan de aanschafprijs liggen om te weten of het de moeite waard is... auto's zijn nooit goede investeringen ;-)
#2848658
Er is een vast bedrag dat volkswagen vergoed in NL 70%… een collega heeft dit in NL laten repareren en kwam op ongvr dezelfde kosten uit… btw verschil van 30 tientjes… maar rond de 600 euro moet het zijn… maar je moet 100% een email sturen naar PON of anders Duitsland… en zoals ik al zei ze weten dondersgoed dat het hun fout is.

Mari schreef: 19 mar 2024 17:54 ... in voorgaande posts zijn wat bedragen genoemd... reserveer het dubbele daarvan dan zit je goed wanneer er geen coulance regeling met je getroffen wordt. Zal aan de aanschafprijs liggen om te weten of het de moeite waard is... auto's zijn nooit goede investeringen ;-)
#2848661
Ik heb contact opgenomen met Vw PON en dit is het antwoord:

Beste heer,

Aller eerst gefeliciteerd met uw nieuwe Volkswagen.

Het is spijtig te vernemen dat u meerdere technische storingen ervaart met uw nieuwe Volkswagen. Volkswagen Nederland werkt met een dealerorganisatie om u te ondersteunen met al uw technische vragen. De Volkswagen dealers hebben de technische expertise om u goed te kunnen helpen en kunnen, indien nodig, meekijken in uw Volkswagen.

Er is helaas geen actie voor de benoemde storingen. Dit soort dergelijke technische meldingen gaat altijd via de dealer. Ik raad u aan om in contact te blijven met uw dealer en een oplossing te vinden.

Met vriendelijke groet,

Golnaz
Volkswagen Customer Care

Volkswagen
Welke android radio?

Hoi iedereen, ik ben nieuw op VWForum. Ik heb een […]

P068400 slechte 1e start

Beste allemaal, Bij de eerste start duurt het 4/5[…]

... onderdelen bij garage zijn vrijwel altijd duur[…]

VW app of WE connect

Goedenavond samen, sind enkele dagen rij ik in ee[…]

Op remreiniger start die ook niet enigste wat die […]

beste kenners, ik heb een golf 4 1.6 benzine uit […]

de suggesties van @vwbasm ook opgevolgd? Lees […]

Volgens tekening is het de eerste stekker alleen […]