VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Audio, video & gaming in je auto
  • Gebruikersavatar
door wavanooijik
#2847986
Hallo mijn dochter heeft een radio maar kan de zenders niet vast zetten ,kan iemand ons helpen zet er een foto bij. En waar kan ik die handleidingen van deze radio vinden al vast bedankt mvrg Wim
Bijlagen:
radio.jpg
radio.jpg (85.21 KiB) 3314 keer bekeken
door Mari
#2847995
Wordt lastig om aan de hand van 1 enkele foto te bepalen welk merk/type radio dit is... Kijk eens in het setup-menu of je meer informatie kan vinden, vaak is daar wel een info-blokje...

Ziet er uit als een imitatie/clone (niet origineel VW)... zonder merk/type blijft het gissen...
door Mari
#2848532
... heb de speld in de hooiberg nog niet gevonden, wellicht kan je dochter even kijken of er meer informatie te vinden is over de radio in het setup-menu... staat daar niks, dat zit er weinig anders op dan de radio eruit te halen en te kijken wat er op de sticker staat die erop zit!
Gebruikersavatar
door PaulusB
#2848565
Zo te zien is het een aftermarket android radio.geen orgineel op youtube staan legio filmpjes van deze radios mogelijk even daar kijken. PS als ik ze bekijk zie ik gewoon dat je moet zoeken naar een zender naar keuze en dan het eerste vakje FM 92.60 staat ingedrukt moet houden voor een aantal seconden dan slaat hij hem op.
Vreemd geluid bij wegrijden

2 dagen geleden weer geweest, ze hebben niets gevo[…]

Deksel voor opbergvak

Dank je wel voor de moeite!!

Et20 is de juiste waarde van de polo. Dat zou bet[…]

Welke android radio?

Hoi iedereen, ik ben nieuw op VWForum. Ik heb een […]

P068400 slechte 1e start

Beste allemaal, Bij de eerste start duurt het 4/5[…]

... onderdelen bij garage zijn vrijwel altijd duur[…]

VW app of WE connect

Goedenavond samen, sind enkele dagen rij ik in ee[…]

Op remreiniger start die ook niet enigste wat die […]